مراسم تقدیر رئیس جمهور آذربایجان از مهماندوست (+عکس)

مجموعه : اخبار ورزشی

مراسم تقدیر ریاست جمهور آذربایجان از مهماندوست

 

باجضور کاروان پارالمپیک آذربایجان در کشوربرزیل وحضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو با کسب ۱۸ مدال طلا ، نقره و برنز در رتبه ۳۹ ایستاد. از این تعداد مدال تنها یکی رنگ طلا داشت و آن را نیز «رادیک عیسی اف» در رشته تکواندو کسب کرد.

 

مراسم تقدیر رئیس جمهور این کشور از مدال آوران المپیکی شب گذشته طی ضیافت شامی برگزار شد و «الهام علی اف» بالاترین نشان دولتی این کشور را به رضا مهماندوست سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو اهدا کرد.۲۰۰ هزار دلار نیز جایزه نقدی به همراه این نشان به مهماندوست اهدا شد.
 
«علی اف» در زمانی که این نشان را به سینه مهماندوست می زد از حضور وی در آذربایجان ابراز خشنودی کرد.  
 
مراسم تقدیر رئیس جمهور آذربایجان از مهماندوست (+عکس)

تقدیر رئیس جمهور آذربایجان از مهماندوست

 

به گزارش تالاب :این مربی ایرانی در پایان مراسم در خصوص جایزه فوق به خبرنگار مهر گف: خوشحالم از اینکه مسئولان آذربایجان تلاش یک مجموعه را برای کسب این افتخار بزرگ دیدند.

 

اشک های من در این مراسم برای بی مهری هایی بود که به من از سوی فدراسیون تکواندو شد. از مسئولین ورزش ایران می خواهم که با امثال رضا مهماندوست آنگونه برخورد نکنید و به خاطر سلیقه های آدم های که خوب نیستند ، پاک شان نکرده و بعد «مزدور» خطابشان کنیم.

 

من تنها کسی بودم که در شب تقدیر از المپیکی‌ها این نشان را کسب کردم. در این مراسم چشمان من پر از اشک شد و اشک‌هایم به دلیل کم لطفی‌های فدراسیون ایران بود، ز‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یرا قطعا دوست داشتم برای ایران این افتخارات را کسب کنم.

 

او همچنین گفت: امیدوارم که مسئولان دیگر با مربیان خود این برخورد را نداشته باشند و برای حضور بعضی‌ها امثال رضا مهماندوست را فراری ندهند.
 
جدیدترین مطالب سایت