گفتگویی علی اکبر طاهری در رابطه با حواشی فوتبال

مجموعه : اخبار ورزشی
گفتگویی علی اکبر طاهری در رابطه با حواشی فوتبال

صحبت علی اکبر طاهری در رابطه با حواشی فوتبال 

 

 محمدعلی طاهری بنیان‌گذار طب مکمل ایرانی، فرادرمانی، سایمنتولوژی و نظریهٔ پیوند شعوری است که بنام مؤسسه فرهنگی هنری عرفان حلقه در دهه ۱۳۸۰۰به ثبت رسیده است.پیش از دیدار حساس تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی و به دنبال بیانیه مسئولان باشگاه تبریزی،

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید همه ما ایرانی هستیم و چیزی که برای مان مهم است کشور است.علی اکبر طاهری در رابطه با حواشی ایجاد شده حول بازی تیم های صدرنشین لیگ می گوید: متاسفانه برخی دوستان حرف و حدیث های عجیبی مطرح کردند

 

به گزارش تالاب:علی اکبر طاهری در رابطه با بازی حساس تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی می گوید درست است حرف و حدیث‌هایی برخی دوستان ایجاد کردند و کار را به مباحث قومیتی و خارج از منطقه کشاندند ولی ما فقط به فوتبال و رقابت درون زمین فکر می‌کنیم.

 

و مسائل مربوط به این بازی را به مباحث قومیتی ربط دادند، اما برای ما فقط فوتبال و بازی درون زمین مهم است، ما فقط به مسابقه فکر می کنیم، به حواشی ایجاد شده هیچ کاری نداریم و امیدواریم هواداران مان نیز به دور از حواشی فقط به تشویق پرسپولیس بپردازند.

 

او ادامه داد: همه ایرانی هستیم و چیزی که برایمان اهمیت دارد، ایران است. این‌گونه مسابقات و رقابت‌ها همیشه وجود دارد، ما هم به چشم یک رقابت کاملا ورزشی به آنها نگاه می کنیم اما در حقیقت مهم ترین چیز برای همه ایران است.

 

سرپرست سرخ پوشان در رابطه با کمک های پشت پرده به پرسپولیسی ها برای رسیدن به قهرمانی گفت: می گویند از فدراسیون فوتبال به ما کمک می کنند تا بتوانیم به قهرمانی برسیم اما سوال من این است چرا این کمک در سال های قبل به ما نمی شد؟

 

سال قبل که ما از مشکلات داوری بیشترین زیان‌ها را دیدیم، چرا همین دوستان به ما کمک نکردند تا قهرمان بشویم؟ فکر می‌کنم همه این حوادث شایعه و حرف و حدیث است تا برای تیم ایجاد حاشیه کند.

 

جدیدترین مطالب سایت