فتح الله زاده: واقعا خوشا به معرفت پرسپولیسی ها

مجموعه : اخبار ورزشی
فتح الله زاده: واقعا خوشا به معرفت پرسپولیسی ها

کنار بروند و اجازه بدهند عاشقان واقعی استقلال بیایند 

 

علی فتح‌الله‌زاده‌خویی روزنامه‌نگار و مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران است.مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: «ندانم کاری را کسانی کردند که گذاشتند مهلت مربوطه تمام شود و بعد استقلال را مانند ساختمان پلاسکو که فرو ریخت فرو بریزند و پای آن گریه کنند. وای بر ما و شما!»

 

 علی فتح الله زاده درباره اظهارات علیرضا منصوریان پیرامون نقش مدیران پیشین استقلال در محرومیت باشگاه از سوی فیفا اظهار داشت: «منصوریان بهتر است به جای ورود به بحث های مدیریتی به کارهای فنی اش برسد و در این امور دخالت نکند.

 

کسانی که کار را خراب کردند پشت منصوریان قایم شده اند و او را وسط انداخته اند. در ثانی، مگر مدیران سابق استقلال را به باشگاه راه می دهند که ما بخواهیم کمک کنیم. تا به حال شده آقای واعظ، قریب با من را دعوت کنند به باشگاه برویم؟»

 

وی ادامه داد: «این نامه به روز 1 دی برمی گردد که آقایان آن را مخفی کرده بودند. مگر نگفته بودند ما بدهی های خارجی ها را داده ایم. تناقض در اظهارات مسئولان باشگاه بسیار زیاد است.

 

مدیران سابق استقلال بدهی هایی که توانسته اند را پرداخت کردند. از آقای سلطانی فر می خواهم ورود کند و به این بحث ها پایان دهد. ندانم کاری را کسانی کردند که گذاشتند مهلت مربوطه تمام شود و بعد استقلال را مانند ساختمان پلاسکو که فرو ریخت فرو بریزند و پای آن گریه کنند. وای بر ما و شما!»

 

فتح الله زاده افزود: «همین الان هم دیر نشده است. اگر فکر می کنند نمی توانند کار را از پیش ببرند کنار بروند و اجازه بدهند عاشقان واقعی استقلال بیایند و مشکل را حل کنند. پرسپولیسی ها مرد و مردانه ایستاده اند و در سکوت مشکل 8 میلیاردی ژوزه را حل می کنند اما این آقایان چون نتوانسته اند مشکل را حل کنند پای دیگران را وسط کشیده اند.

 

واقعا خوشا به معرفت پرسپولیسی ها. من در زمان مدیریتم دو میلیارد پرداخت کردم تا بدهی قبلی باشگاه را پرداخت کنم و هرگز این را در بوق و کرنا نکردم. اما این افراد به معنای واقعی کلمه ندانم کاری کردند و اجازه ندادند استقلال مسیر واقعی اش را طی کند.»

 

جدیدترین مطالب سایت