نامزدی جواد خیابانی در انتخابات مجلس + عکس

مجموعه : اخبار ورزشی
نامزدی جواد خیابانی در انتخابات مجلس + عکس

جواد خیابانی گزارشگر محبوب ایرانی یکی از نامزد های انتخابات مجلس شد. گزارشگر معروف و با سابقه تلویزیون جواد خیابانی با شعار انتخاباتی جالبی در انتخابات مجلس  شورای اسلامی ثبت نام کرد . با حضور در فرمانداری کرج، نامزدی اش برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را رسما اعلام کرد و طرفدرانش را متعجب کرد.

 

چهره آشنا برای مردم ، یعنی جواد خیابانی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از کرج کاندیدا خواهد شد. وی این خبر را تایید کرده است و شعار انتخاباتی اش را هم ‘من نوکر شما هستم نه نماینده شما’ اعلام کرده است.

 

نامزدی جواد خیابانی در انتخابات مجلس + عکس

 

گزارشگر قدیمی رسانه ملی در این باره همچنین گفت: «هیچ کس بر دیگری برتری ندارد. همه یکسان و مساوی خلق شده اند… نه من استادم و نه تو شاگرد…همه با هم یک هدف داریم. آبادی ایران و رفاه مردم.»

 

نامزدی جواد خیابانی در انتخابات مجلس + عکس

 

جواد خیابانی عنوان کرده است: «به شرافتم قسم می خورم که اگر ذره ای در رفتارم تغییر ایجاد شود… اگر ریالی به حساب همیشه خالی بانکی ام اضافه شود… اگرحقی را پایمال کنم… آن روز… روز مرگ من خواهد بود… من تا آخرین حد توانم برای گرفتن حق مردم شهرم تلاش خواهم کرد… کرج را ایران کوچک مینامند… مردم کرج به صف شوند، راهبری من را عهده دار شوند، من به عنوان سخنگوی آنان… کرج را پایتخت تمدن و تعاون و رفاه خواهم کرد.»جواد خیابانی ادامه داد : «عشق من گزارشگری نیست. عشق من مردم هستند و من زاده مادری از تبار مادران پاک این سرزمین… و همچنان به عشق مردم در کنارآنها خواهم بود.»

 

وقتی از جواد خیابانی پرسیدند آیا دیگر گزارش نمیکند ؟ پاسخ داد : «من رسانه رسانای مردم شهرم خواهم شد و بله صدای من همیشه از اعماق قلبم به فضای پاک سرزمینم خواهد رسید… شنونده ها زیادند… شنونده هایی که هر لحظه با مرام خود و شیوه پاک و با ایمان و اعتقاد خود، بهترین گوینده های این سرزمین هستند… من نوکری مردم را خواهم کرد… کما اینکه همیشه بوده ام… از آنها جدا نبوده نیستم و نخواهم شد. هر چند در این مدت باقیمانده تا انتخابات قرار نیست گزارش کنم. با این وجود نظر سازمان مهم است.»

 

آشنایی با چند خیابان برتر دنیا + تصاویر

جدا شدن جواد رضویان از “در حاشیه”

پدر گزارشگر ورزشی پیدا شد (عکس)

 

جدیدترین مطالب سایت