خواهر رونالدو از افت فاحش برادرش می گوید !

مجموعه : اخبار ورزشی
خواهر رونالدو از افت فاحش برادرش می گوید !

رونالدو سال 2015 را به با جدایی از نامزدش افت زیادی نسبت به سال پیدا کرده است .

 

موضوعی که گروهی از رسانه‌های اروپایی آن را دلیل اُفت “کریستیانو رونالدو” در هفته‌های اخیر عنوان کرده‌اند توسط خواهر ستاره پرتغالی رئال مادرید تأیید شد. “رونالدو” و نامزدش “ایرینا شایک” که دو ماه پیش بنا به دلایلی که برخی از رسانه‌ها آن را ناسازگاری “شایک” با خانواده “رونالدو” و گروهی دیگر از رسانه‌ها آن را خیانت “رونالدو” به “شایک” اعلام کرده بودند، از یکدیگر جدا شدند و پس از آن اُفت محسوسی در عملکرد دارنده توپ‌های فیفا در سال‌های 2013 و 2014 شکل گرفت.

 

“الما رونالدو” خواهر بزرگتر ستاره خط حمله کهکشانی‌ها اعتراف کرد که جدایی “شایک” از “رونالدو” ضربه سنگینی به برادرش زده است. او در گفت‌وگو با روزنامه پرتغالی کوریو دامانیا، گفت: موضوع “ایرینا” برای “رونالدو” مانند یک مرگ بود. ما از جدایی آنها واقعاً ضربه خورده‌ایم اما باید به زندگی‌مان ادامه دهیم و این روزها را هم پشت سر بگذاریم.

 

وی در ادامه افزود: “کریستیانو” چه شریکی در کنارش باشد، چه نباشد حالش خوب است و از زندگی‌اش راضی است. جدایی “کریستیانو” و “شایک” مانند بسیاری از جدایی‌هایی است که میان زوج‌ها صورت می‌گیرد. آن قضیه تمام شده است. حالا به زندگی‌مان ادامه می‌دهیم.

 

“الما رونالدو” در زادگاه برترین بازیکن فوتبال جهان، شهر مدیرای پرتغال مسئول اداره فروشگاه البسه مجلسی و لوکس ستاره تیم رئال مادرید است.

 

تهیه و تنظیم : مجله تالاب

جدیدترین مطالب سایت