با بهترین و مجلل ترین رستوران های دبی آشنا شوید (عکس)

مجموعه : اخبار
با بهترین و مجلل ترین رستوران های دبی آشنا شوید (عکس)

دبی یکی از بهترین گزینه ها برای سفرهای توریستی و تفریحی می باشد. با بهترین و مجلل ترین رستوران های دبی آشنا شوید.

 

انواع رستوران در دوبی وجود دارد. با هر سلیقه و بودجه ای می توانید رستوران مورد علاقه خود را در این شهر بیابید. انواع غذاهای مکزیکی، ایتالیایی، مدیترانه ای و خاورمیانه و ژاپنی در رستوران های دوبی سرو می شود

 

صرف غذا و مخصوصا شام بیرون از خانه بین همه فرهنگ ها و ملیت های دوبی بسیار رایج است. بیشتر رستوران های دوبی از ساعت 6 بعدازظهر باز می شوند و اکثر آنها داخل هتل ها قرار دارند اما رستوران های خوبی هم داخل شهر به صورت مستقل به طبخ غذا می پردازند

 

ممکن است در یک رستوران  هندی غذاهای چینی و تایلندی نیز سرو شود. برخی از رستوران ها هم در شب های خاصی از هفته غذاهایی متفاوت با منوی معمولی رستوران سرو می کنند. برخی از رستوران ها هم در تمامی هفته یا روزها و شب هایی خاص به صورت بوفه کار می کنند که می توانید با پرداخت مبلغی مشخص و قابل توجه، از همه غذاها و نوشیدنی ها میل کنید. وقتی به سراغ غذا در مکان های مختلف دنیا می رویم، غذاهای دوبی بیش از حد عجیب و غریب است.

 

برخی از رستوران  های دوبی تقریبا همه غذاهای ملی از سرتاسر جهان را به همراه بسیاری از غذاهای خوش طعم و مخصوص ذائقه عربی، در دوبی سرو می کنند. دوبی سیستم بین المللی امتیازدهی رستوران های مخصوص به خود ندارد، اما آشپزها و رستوران های بسیار زیادی دارد که در جا های دیگری تحت اعتبار این نشریه محبوب کار می کردند. هر رستورانی که در اینجا نام می بریم فقط جایی برای غذاخوردن نیست، بلکه دکور خیره کننده و منظره جذاب و شگفت انگیز آن تجربه غذای دلچسبی را به ما می دهد.

 

Margaux

با بهترین و مجلل ترین رستوران های دبی آشنا شوید (عکس)

 

Julian Mercier، سرآشپز رستوران MArGAUX بعد از مدت ها کار کردن در رستوران 3 ستاره آلن دوکاس، این رستوران را افتتاح کرد. نه تنها غذا بلکه دکور این رستوران نیز الهام گرفته از محصولات مدیترانه ای فرانسه است. مهمان ها هم می توانند در اتاق غذاخوری سرپوشیده چوبی یا در زیر تاق های مشرف به فواره حیرت انگیز دوبی، غذا بخورند.

 

Majlis AL Bahar

با بهترین و مجلل ترین رستوران های دبی آشنا شوید (عکس)

 

رستوران Majlis AL Bahar به طور باشکوهی در ساحل جزیره خصوصی برج العرب قرار گرفته است. این رستوران هیچ دکوری ندارد و به طور ساده و سنتی با سنگ و میز تزیین شده، با این حال منویی بلندبالا از غذاهای مدیترانه ای و خاورمیانه ای را ارائه می دهد. این رستوران در حالی که چراغ های شهر دوبی در حال روشن شدن هستند، دارای موقعیتی عالی برای دیدن غروب خورشید است. هم چنین این رستوران یکی از رمانتیک ترین مقاصد در دوبی است.

 

Zheng HE’S

با بهترین و مجلل ترین رستوران های دبی آشنا شوید (عکس)

 

سرآشپزهای رستوران Zheng HE’S غذاهایی ارائه می دهند که آمیخته ای از غذاهای مدرن غربی با طعم و مزه غذاهای سنتی چینی است.

 

چیدمان محیط رستوران به ابعاد این تلفیق می افزاید؛ روی محل بار اسکله کانالی قرار دارد که با پیچ و خم های فراوان به Madinet Jumeirah متصل می شود. این رستوران فضای ساده سنتی خود را حفظ کرده، در حالی که منظره ای زیبا از برج العرب و خلیج آن ارائه می کند.

 

Hukama

با بهترین و مجلل ترین رستوران های دبی آشنا شوید (عکس)

 

رستوران  معروف Hukama، نماد احترام به کشور چین است.

این رستوران  از کوکتل چای تا موسیقی لانگ آسیایی را ارائه می کند، اتاق غذاخوری را کاملا براساس سبک چینی طراحی شده و غذا نیز به سبک معاصر چینی و در سبک های مختلف سنتی از ملل چین ارائه می شود. تراسی در فضای باز این رستوران قرار دارد که برای غذاخوری در هوای آزاد تعبیه شده و منظره ای حیرت انگیز از برج خلیفه ارائه می کند.

 

Pierchic

با بهترین و مجلل ترین رستوران های دبی آشنا شوید (عکس)

 

پیرشیک مجموعه ای روی اسکله ای مجهز و مجلل است که به درون خلیج فارس پیش روی کرده است. رستوران پیرشیک علاوه بر غذاهای اروپایی برخی از بهترین غذاهای دریایی دوبی را ارائه می دهد و در سال 2010 برای دومین بار به عنوان بهترین رستوران غذاهای دریایی دوبی شناخته شد. این اسکله با محیطی رمانتیک و به دور از سر و صدا و شلوغی دوبی، مناظری دست نخورده از خلیج نیلگون ارائه می دهد.

 

Eauzone

با بهترین و مجلل ترین رستوران های دبی آشنا شوید (عکس)

 

فضای Eauzone در طول روز بسیار آرامش بخش است و احساسی از فضا و دریای آرام را القا می کند. با این حال، بعد از غروب آفتاب، این محل به مکانی زیبا و جذاب و رستورانی ایده آل تبدیل می شود. این طراحی زیبا به قدری عالی در کنار استخر قرار گرفته که تصور می شود در آب شفاف شناور است. راهرویی پیچ در پیچ روی استخر وجود دارد که ما را به رستوران می رساند، جایی که محیط بسیار آرام دارد و در کنار استخر آن طناب های چادری بزرگ و پرزرق و برق، منظره ای شگفت آفریده است.

 

AL hadheerah

با بهترین و مجلل ترین رستوران های دبی آشنا شوید (عکس)

 

رستوران خوش نام و نشان Bab Al Shams Resort، شصت دقیقه با ماشین از فرودگاه دوبی فاصله دارد و در محلی دنج و احاطه شده توسط تپه های شنی قرار دارد که انگار آبادی جداافتاده است.

 

در این رستوران مهمانان می توانند هنگام صرف غذا، از تماشای بازیگران اسب سوار و شمشیر باز، حرکات موزون و هنرمندان لذت برده و برای ساعت ها سرگرم شده و اوقات خوشی خواهندداشت.

NOBU

رستوران NOBU که در هتل آتلانتیس قرار گرفته، تلفیقی از جدیدترین سبک غذاهای ژاپنی را با تاثیر گرفتن از غذاهای عربی ارائه می دهد. در حالی که NOBU غذاهای کلاسیک خود را مانند غذای دلچسب و معروف ماهی cod سیاه سرخ شده که با سس شیرین میسو سرو می شود و خوراک ماهی yellowtail که به همراه برش های نازکی از فلفل jalapeno طعم دلچسبی به همراه دارد، حفظ کرده است.

 

منوی این رستوران توسط بار سوشی و محیطی مدرن، شامل محیط های خصوصی برای گردهمایی های صمیمی تر تکمیل می شود. کلاس های آشپزی در نخستین شنبه هر ماه برگزار می شوند که امکان یادگیری اسرار آشپزی این رستوران زنجیره ای مشهور در جهان را فراهم می آورد. این رستوران توسط سرآشپز معروف Matsuhisa Nobu برای معرفی مجدد غذاهای ژاپنی در سرتاسر جهان، ایجاد شده است.

 

منبع : هفته نامه اوقات خوش

 

تصاویری از معدن زیبای نمک در روسیه

جزیره مالدیو بهشتی دیگر در جهان

تصاویری از جاذبه‌های طبیعی گردشگری در پاییز

زیباترین شهر دنیا در فصل پاییز کجاست ؟+ تصاویر

 

جدیدترین مطالب سایت