سایت دریافت یارانه فرهنگی 47 هزار تومانی

سایت دریافت یارانه فرهنگی 47 هزار تومانی
سایت دریافت یارانه فرهنگی 47 هزار تومانی farhangcart.ir
 
رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز ثبت نام «فرهنگ‌کارت» از تاریخ 25 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: تمامی افراد می‌توانند با ثبت نام در سایت نسبت به دریافت «فرهنگ‌کارت» اقدام کنند.
 
سیدمرتضی موسویان گفت: متقاضیان دریافت «فرهنگ کارت» می‌توانند از روز شنبه (25 اردیبهشت) به سایت farhangcart.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و دریافت «فرهنگ‌کارت» اقدام کنند.
 
وی با اشاره به ویژگی‌های «فرهنگ‌کارت» گفت: هر یک از فرهنگ‌کارت‌ها دارای 47 هزار تومان اعتبار است و قابلیت استفاده در مراکز فرهنگی، هنری، سینماها و مراکز آموزشی را دارد. همچنین دارندگان این کارت‌ها تا سقف 10 میلیون ریال تحت پوشش بیمه حوادث قرار خواهند گرفت.
 
موسویان ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام‌شده دارندگان «فرهنگ‌کارت» می‌توانند با تخفیف 50 درصدی از تورهای تهران‌گردی استفاده کنند. این کارت‌ها همچنین قابلیت رزرو بلیت هواپیما، اتوبوس و قطار را دارند. با هماهنگی‌های انجام‌شده با بانک ملت نیز به دارندگان «فرهنگ کارت» وام 10 میلیون تومانی با نرخ 16 درصد تعلق خواهد گرفت.
 
رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان عنوان کرد: کارت‌های متقاضیان پس از ثبت نام ظرف 2 هفته به آن‌ها تحویل داده خواهد شد.
 
بر اساس این گزارش، تمامی مراکز و پایانه‌هایی که قابلیت استفاده از «فرهنگ‌کارت» برای آن‌ها وجود دارد در سامانه farhangcart.ir قابل مشاهده است.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است…» تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برپاست. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه‌روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.
 
ایسنا
جدیدترین مطالب سایت