دستگیری دو سارق زورگیر توسط پلیس

دستگیری دو سارق زورگیر توسط پلیس

دستگیری دو سارق زورگیر توسط پلیس

با استفاده از یکدستگاه موتورسیکلت سرقتی ضمن پرسه زنی در محدوده خاوران با اسپری اشک آور و چکش از شهروندان زورگیری می کردند با تلاش ماموران کلانتری 159 بی سیم بازداشت شدند.

 

به گزارش تالاب ، سروان محمدحسین امینی رییس کلانتری 159 بی سیم گفت: ساعت 20 روز گذشته (31 اردیبهشت ماه) ماموران گشت این کلانتری، هنگام گشتزنی در خیابان خاوران متوجه مشخصات مخدوش یک دستگاه موتورسیکلت شده و برای بررسی موضوع به راکب این وسایل نقلیه موتوری، دستور توقف دادند.

 

وی افزود: هر دو موتورسوار بی توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرده و با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک سعی کردند از دست ماموران بگریزند که این امر به تعقیب آنها توسط ماموران گشت کلانتری انجامید.

 

سروان امینی اظهارداشت:این تعقیب و گریز ادامه داشت تا اینکه ماموران موفق شدند با هماهنگی های انجام شده با گشت های دیگر کلانتری مستقر در محل، این دو موتورسوار را با اجرای طرح مهار متوقف و بازداشت کنند.

 

وی افزود: با انتقال متهمان به کلانتری هر دو نفر تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت اعتراف و در بررسی های انجام شده مشخص شد که موتورسیکلت مذکور مدتی پیش از محدوده کلانتری 128 تهران نو به سرقت رفته است.

 

رییس کلانتری 159 بی سیم  با اشاره به اینکه در بازرسی از متهمان که دو جوان به نام های «داود و شهرام» نام دارند یک عدد چک، دو دستگاه گوشی همراه و یک عدد شوکر کشف شد، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های پلیسی اظهار داشتند: با پرسه زنی در شرق پایتخت با استفاده از چکش و گاز اشک آور از مردم زورگیری می کنیم.

 

سروان امینی در پایان خاطرنشان کرد: با اقرار صریح متهمان به جرایم ارتکابی پرونده ای در این ارتباط تشکیل و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

 

مطالب مرتبط:

دستگیری زورگیران موتورسوار شمال‌ تهران + عکس

زورگیری از پسران توسط خانم های جذاب (عکس)

این سارقین تهرانی را شناسایی کنید + عکس

زورگیری یک مرد از بازیگر سریال شمعدونی (عکس)

 

جدیدترین مطالب سایت