اشک های اوباما در آخرین کنفرانس سخنرانیش

اشک های اوباما در آخرین کنفرانس سخنرانیش

اوباما در کاخ سفید اشک ریخت 

بعد از کشمکش های زیاد بالاخره دونالد ترامپ توانست جای حسین اوباما را بگیرد و رییس جمهور آمریکا شود از این قبیل اوباما آخرین صحبت هایش را با مردم آمریکا کرد ادامه این خبر را در سایت تالاب بخوانید.

 

ر فاصله کمتر از ده روز مانده به آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ و اسکان وی در کاخ سفید ، باراک اوباما آخرین سخنرانیش را انجام داد . به گزارش تالاب این سخنرانی با حاشیه هایی همراه بود از جمله  حرفهای رمانتیک اوباما به همسرش میشل و اشکهای او

 

به گزارش ایران ناز باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا آخرین سخنرانی خود را در شهر شیکاگو در حالی ایراد که در سخنانش از برجام را یکی از مهمترین دستاوردهای دولت خود دانست.

 

او گفت دو دستاوردی که از این دفتر به یادگار می برد یکی این است که تغییر قابل رخ دادن است و دیگری نیکی نهادینه شده در مردم آمریکا است. با این حال اون ابراز نگرانی کرد که نژادپرستی در آمریکا هنوز به عنوان یک «عامل نفاق» مطرح است.

 

اشک های اوباما در آخرین کنفرانس سخنرانیش

خداحافاظی اشک بار حسین اوباما در جمع طرفدارانش 

 

وی در سخنرانی خداحافظی خود نسبت به آزمون دمکراسی برای کشورش هشدار داد و گفت ممکن است این آزمون به سقوط یا اوج گیری آمریکا بینجامد. باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خداحافظی خود در شیکاگو گفت انکار تغییرات آب و هوایی، خیانت به نسل‌های آینده است.

 

این سخنرانی کمتر از ده روز مانده به آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ و در روزهای پایانی چهل و چهارمین رئیس جمهور آمریکا با حضور وی در زادگاهش انجام گرفت.

 

جدیدترین مطالب سایت