بافتن شال برای مدافعان حرم توسط دختران دبیرستانی (عکس)

بافتن شال برای مدافعان حرم توسط دختران دبیرستانی (عکس)

اقدام زیبای دختران دبیرستانی برای کمک به مدافعان حرم

دختران دبیرستانی برای کمک به مدافعان حرم و حفاظت آنها از سرمای هوا اقدام به بافتن شال کردند.

 

به گزارش تالاب، با توجه به سرمای بی سابقه هوا ، گروهی از دختران دبیرستانی در استان آذر بایجان شرقی اقدام به بافت کلاه و شال برای رزمندگان و مداقعان حرم نمودند . بافت شال و کلاه برای مدافعان حرم در یکی از شهرستان های آذریایجانشرقی شروع شده است این کار زیبا توسط دانش آموزان دختر یک مدرسه انجام گرفته است .بافت شال و کلاه برای مدافعان حرم کار بسیار زیبایی و انسان دوستانه ای است .

 

با سرد شدن هوا و انتشار اخبار سوز سرما در سوریه و عراق برخی به صورت خود جوش اقدام به بافت شال و کلاه برای مدافعان حرم کرده اند!بنابراین گزارش، بنیان گذار بافت شال و کلاه مدافعان جرم ننه عصمت هست که این روزها پیر و ناتوان شده است اما انگیزه بافت شال و کلاه را به دیگران منتقل کرده است.

بافتن شال برای مدافعان حرم توسط دختران دبیرستانی (عکس)

بافتن شال برای مدافعان حرم توسط دختران دبیرستانی

 

ابتدا مادران و خواهران و همسران شهدای مدافع حرم که از سرمای زمستان سوریه خبر داشتند اقدام به بافت شال و کلاه کرده و با جمع شدن در مساجد تلاش نمودند تا کاری برای رزمندگان مدافع حرم انجام دهند.

 

اینبار اتفاق جالب دیگری رخ داده و دختران یک دبیرستان در شهرستان عجب شیر به صورت داوطلبانه و خودجوش کلاس درس آمادگی دفاعی خود را مخصوص بافت شال و کلاه برای مدافعان حرم کرده و هر هفته در ساعت کلاس آمادگی دفاعی خود فقط «کلاه» و «شال» می بافند تا به دست «مدافعان حرم» برسد.

 

این اقدام که برای اولین بار بعد از سال های دفاع مقدس در یک مدرسه تکرار شده است کاملا خودجوش و داوطلبانه بوده و خواسته دانش آموزان این مدرسه بوده است.

 

جدیدترین مطالب سایت