تجاوز جنسی خواننده مشهور ایرانی (+عکس)

تجاوز جنسی خواننده مشهور ایرانی (+عکس)

تچاوز جنسی خواننده معروف به دختر در کلاس موسیقی

جوانان ما با انتخاب بازیگران و هنرمندان و ورزشکاران را به عنوان الگوهای خود انتخاب می کنند و راه رسیدن به اهداف خود را در سرمشق گرفتن از آنها می بینند.

 

حال سوال این است که ارتکاب این افراد به جرایمی چون تعرض و… چه میزان خدشه به تصویر ذهنی جوانان از الگوهای خود وارد خواهد کرد؟

 

با خواننده مشهور و نام آشنای ایران در کلاس موسیقی که به راه انداخته بود نتوانست جلوی خود را بگیرد و به دختری تجاوز کرد.

 

پرونده تعرض یک خواننده به دختری ١۶ ساله در حالی در دادگاه کیفری تهران تحت رسیدگی است که پیش از این نیز نام برخی فعالان حوزه های هنری و ورزشی در پرونده هایی نظیر مرگ مشکوک و تعرض و جرایم دیگر دیده شده و صدور احکام شلاق،

 

به گزارش تالاب حبس یا تبعید را برای آنها به دنبال داشته است.مرور تعدادی از این پرونده ها در یک سال اخیر نشان می دهد که در بین این افراد، متهمان مشهوری نیز وجود دارند که حرفه شان از بازیگر و خواننده تا ورزشکار را شامل شده و گاه تا آنجا پیش رفته که چندی پیش، حضور یکی از ورزشکاران مشهور کشور در المپیک ریو را با حرف و حدیث هایی روبه رو کرده بود.

 

این همه در حالی است که جوانان در انتخابی همیشگی، هنرمندان و ورزشکاران را به عنوان الگوهای خود انتخاب می کنند و راه رسیدن به اهداف خود را در سرمشق گرفتن از آنها می بینند. حال سوال این است که ارتکاب این افراد به جرایمی چون تعرض و… چه میزان خدشه به تصویر ذهنی جوانان از الگوهای خود وارد خواهد کرد؟

 

تعرض خواننده به هنرجو

 

شاکی تازه ترین پرونده ای که در آن یک خواننده به تعرض متهم شده، دختری نوجوان است که پرونده اش در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران در حال رسیدگی است. او چندی پیش با دیدن پوستر کلاس های آموزشی متهم (خواننده) روی دیوار خیابانی در منطقه هروی تهران به سمت او کشیده شد

 

اما پس از مدتی با مراجعه به کلانتری پرده از وقوع تعرض به خود برداشت. با ثبت شکایت او متهم به جرم تعرض دستگیر و قرار وثیقه ٣٠٠ میلیون تومانی برایش صادر شد. هنوز از جزییات پرونده، اینکه آیا متهم به جرم خود اعتراف کرده یا پزشکی قانونی وقوع تعرض را تایید یا رد کرده،

 

به دلیل غیرعلنی بودن جلسه رسیدگی به پرونده اطلاعات زیادی در دست نیست اما مرور پرونده های مشابه می تواند، شمایی کلی از این قبیل پرونده ها در اختیار قرار دهد.

 

تبعید و شلاق برای ورزشکار المپیک

اردیبهشت پارسال بود که خبر تعرض یکی از ورزشکاران دارنده مدال المپیک به دختری جوان در صدر اخبار حادثه رسانه های کشور جای گرفت. شاکی پرونده در دادگاه گفته بود: «سه سال قبل با متهم آشنا شدم و او به من قول ازدواج داد اما به بهانه های مختلف خواستگاری را به تعویق می انداخت

 

تا اینکه پس از مدتی به من پیشنهاد داد که به جشن تولد یکی از دوستانش بروم. آنجا مرا با شربت بیهوش کرد و وقتی به هوش آمدم متوجه شدم من را مورد آزار و اذیت قرار داده و در این مدت به بهانه ازدواج فریبم داده است.» هرچند ورزشکار مشهور اتهام خود را انکار کرد اما قضات او را به شلاق و تبعید محکوم کردند.

 

در حالی که کمتر از دو سال از حضورش در المپیک ریو زمان باقی مانده و احکام صادره او را با مشکلاتی روبه رو کرده بود. آن زمان وکیل متهم مدعی شد که موکلش هیچ مشکلی برای خروج از کشور و شرکت در المپیک ٢٠١۶ ندارد و علاوه بر وثیقه ای که گذاشته ضامن هم معرفی کرده است.

 

مرگ فوتبالیست با مصرف الکل

فوتبالیست ٣١ ساله سابق باشگاه پرسپولیس تهران، فرد مشهور دیگری است که علت فوت ناگهانی اش، نام او را پس از مدتی افول، بار دیگر بر زبان ها انداخت. سخنگوی قوه قضاییه در حالی علت مرگ او را «مصرف الکل و مواد» اعلام کرد که پیش از آن نیز بارها از وجود این بحران در فوتبالیست های ایرانی اخباری رسانه ای شده بود.

 

محسنی اژه ای گفت: «پس از فوت این فوتبالیست، پرونده ای تشکیل شد و پزشکی قانونی پس از بررسی ها، علت فوت را «مصرف مواد و الکل» اعلام و فرضیه خودکشی را رد کرد.» این فوتبالیست ٣٣ فروردین امسال در خانه شخصی اش دچار ایست قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان تجریش جان سپرد.

 

کشف جسد برادرزاده کمدین سرشناس
جسد برادرزاده یکی از بازیگران سرشناس کمدی کشور، شامگاه پنجشنبه گذشته در حالی در خانه اش پیدا شد که پزشکی قانونی علت احتمالی مرگ او را «مصرف بیش از حد مشروبات الکلی» اعلام کرده است.متوفی مردی ٣٠ ساله است که از چند ماه پیش در خانه مجردی اش در منطقه ولنجک تهران زندگی می کرد.

 

در روز حادثه، خانواده متوفی بارها با گوشی او تماس گرفته بودند اما وقتی با پاسخی روبه رو نشدند، به خانه رفته و با جسدش مواجه شدند. پلیس پایتخت تحقیقات خود را برای کشف علت نهایی مرگ آغاز کرده است.

 

جدیدترین مطالب سایت