جنجال فحاشی راننده اتوبوس گردشگران خارجی در کرمان

جنجال فحاشی راننده اتوبوس گردشگران خارجی در کرمان

ناراحتی گردشگران به خاطر توهین و فحاشی تور لیدر

اقدام جنجالی راننده اتوبوس گردشگران آلمانی در کرمان باعث برکناری این راننده شد. گردشگران به شدت از رفتار راننده ناراحت شدند.

به گزارش تالاب، گردشگرانی که به مقصد کرمان در حال حرکت بودند به خاطر فحاشی و اهانتهای تور لیدر خود با ناراحتی به یزد برگشتند .

 

راننده ی بی  فرهنگ یک اتوبوس به گردشگران آلمانی ناسزا و فحاشی نمود. در پی این اتفاق راننده اتوبوسی که در کرمان به گردشگران آلمانی اهانت کرده بود ازفعالیت در امور گردشگری برکنار شد.

اهانت راننده اتوبوس گردشگران آلمانی در کرمان/این راننده برکنار شد محمد باژیان مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان ضمن عذرخواهی از برخورد و اهانت راننده اتوبوس با مسافران گفت:

 

به دستور استاندار کرمان جلسه ای برای رسیدگی به این موضوع تشکیل و قرار شد ضمن توبیخ شرکت حمل و نقل مربوط، تا اطلاع ثانوی از خدمات راننده خاطی استفاده نشود.

جنجال فحاشی راننده اتوبوس گردشگران خارجی در کرمان

فحاشی راننده اتوبوس گردشگران خارجی

 

محمد باژیان افزود: همچنین قرار شد اداره کل حمل و نقل پایانه های استان کرمان موضوع را در کمیسیون های ماده 11 و 12 پیگیری و نتیجه را به استانداری ارسال کند.

وی یاداور شد یک گروه گردشگری آلمانی با لیدر خارجی مسلط به زبان فارسی در مسیر حرکت به استان کرمان بودند که متاسفانه راننده اتوبوس با آنان بدرفتاری و فحاشی کرد وگردشگران با ناراحتی به استان یزد بازگشتند.

 

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان گفت: این اداره کل به عنوان شاکی اصلی با اعمال قانون Law از ادامه اینگونه رفتارها جلوگیری خواهد کرد.

آقای باژیان افزود یکی از حساسیت های استاندار کرمان جذب گردشگران داخلی و خارجی است که در این راستا اقدامات تاثیرگذار و مهمی در استان انجام شده و استاندار کرمان از این گروه گردشگران آلمانی ، برای سفر به استان تاریخی کرمان دعوت کرده است.

جدیدترین مطالب سایت