حراج اینترنتی مرد روسی برای ازدواج (+عکس)

حراج اینترنتی مرد روسی برای ازدواج (+عکس)

حراج مرد روسی در اینترنت جهت ازدواج

یک پسر روس به دلیل بدهکاری به یک فروشگاه، فقط برای خانم ها در معرض فروش قرار گرفت!

 

حراج اینترنتی مرد روسی برای ازدواج (+عکس)

یک جوان روس به بخاطر بدهی، در اینترنت به عنوان همسر به حراج گذاشته شد.

 

الکساندر کرامارنکو مرد 21 ساله اهل مسکو از یک فروشگاه اینترنتی بیش از 45 هزار دلار بدهی به بار آورد. قبل دادگاه، وی را دراینترنت جهت فروش به عنوان همسر به حراج گذاشتند.

 

از این رو تمام کسانی که در جستجوی همسر می باشند می توانند درخواست خود را برای ازدواج با وی ارسال نمایند.

 

سن درخواست دهندگان نباید بیشتر 35 سال باشد و همچنین قیمت پایه این حراج از 150 دلار آغاز می شود. حلقه ازدواج را زنی به انگشت خواهد کرد که مبلغ بیشتری را پیشنهاد دهد. این جوان تا تاریخ 20 دسامبر در معرض حراج به عنوان همسر قرار دارد، از این رو علاقه مندان باید عجله به خرج دهند.

 

در صفحه حراج قید شده، در صورت پیروز شدن هریک از شرکت کنندگان، باید با این جوان عقدنامه امضا کند. و اگر او یکسال با همسر خود زندگی کند، در این صورت بدهی او بخشیده می شود.

 

الکساندر کرامارنکو در مصاحبه با مترو تایید کرد که بزودی باید به دفتر ازدواج مراجعه نماید. او اضافه کرد، طبق قرارداد باید با کسی که مبلغ بیشتری را پیشنهاد می دهد و من را خریداری می کند ازداواج کنم.

 

وی در مورد مشخصات فردی خود گفت، من دارای قدی بلند، موهای روشن با چشمانی سبز هستم. سیگار نمی کشم و هیچوقت نیز نکشیده ام. به خوردن غذاهای خوشمزه علاقه دارم و کسی نیست که دوست نداشته باشد. منظور خاصی از این موضوع ندارم، اما به کسانی که دستپخت خوبی دارند، علاقه دارم.

جدیدترین مطالب سایت