خطرناک ترین مرد دنیا (+عکس)

خطرناک ترین مرد دنیا (+عکس)

خطرناک ترین مرد جهان این آقای خوشتیپ است

در  این بخش به معرفی خطرناک ترین مرد کره زمین میپردازیم با ما در سایت تالاب باشید با بهترین ها یک نشریۀ انگلیسی قصۀ مرد معروفی به نام بابی را منتشر کرد که نام واقعی او جان جایرو فالیسکویز و خطرناک ترین مرد جهان است زیرا مسئول قتل و مجروح کردن و ارعاب هزاران انسان است.

 

خطرناک ترین مرد جهان این آقای خوشتیپ است. این مرد بابی نام دارد. بابی مسئول کشته شدن بیش از 300 نفر و انفجار بیش از 200 خودرو است و به اعتراف خودش، نقشۀ قتل بیش از 3 هزار نفر را نیز طراحی کرده است که در میان آنها تعدادی سیاستمدار، خبرنگار، تاجر، اقتصاددان هستند.

 

مقاله نویس روزنامه ساندی میرور، بابی را در یکی از خیابان های تاریک کلمبیا ملاقات کرد تا بتواند گزارش خود دربارۀ او را تکمیل کند. بابی که رئیس یک تیم بزرگ قاچاق مواد مخدر در کلمبیاست به صورت شبانه روزی محافظت می شود و خون صدها انسان به گردن اوست که تصمیم به کشتن آنها و اجرای قتل، به زمان زیادی نیاز ندارد.

 

بابی تا قبل از سال 1993 و پیش از مرگ پابلو اسکوپر که به امپراتور مواد مخدر معروف بود، به عنوان یک قاتل حرفه ای برای او کار می کرد.
گفته می شود که 80 درصد کوکائینی که به آمریکا قاچاق می شد از طریق اسکوپر جابجا می شد و گزارش های موجود در اینترنت حاکی از درآمد 21.9 میلیارد دلاری او از تجارت مواد مخدر در آمریکای شمالی و جنوبی است.

خطرناک ترین مرد دنیا (+عکس)

پروندۀ پر از جنایت خطرناک ترین مرد دنیا

بابی مسئول کشته شدن بیش از 300 نفر و انفجار بیش از 200 خودرو است و به اعتراف خودش، نقشۀ قتل بیش از 3 هزار نفر را نیز طراحی کرده است که در میان آنها تعدادی سیاستمدار، خبرنگار، تاجر، اقتصاددان هستند.

 

گزارش ساندی میرور حاکی از آن است که او بیش از 75 هزار پوند (100 هزار دلار) از قتل هایی که مرتکب شده درآمد داشته است که این نشان می دهد او قتل را به عنوان حرفه ای برای کسب درآمد پیشه کرده بود.

 

این نشریه می نویسد: بابی از روی سرگرمی به قتل دست نمی زد بلکه برای اطاعت از فرمانده (اسکوپر) این کار را انجام می داد.
عملیات قتل و ترور و انفجار خودرو که توسط بابی طراحی یا اجرا شده در دهۀ هفتاد و هشتاد قرن پیش و در جریان جنگی است که کشورهای کلمبیا، بولیوی، هندوراس و پرو علیه گروه های قاچاق مواد مخدر به راه انداختند که به مادلین کارتل معروف شد.

 

خطرناک ترین مرد دنیا (+عکس)خطرناک ترین مرد دنیا (+عکس)

خطرناک ترین مرد جهان

به تعدادی عملیات خطرناک برای ربودن شخصیت های مهم و بلندپایه نیز دست زده است که از جملۀ آنها می توان به ربایش آندرس پاسترانا رئیس جمهوری 57 سالۀ کلمبیا قبل از رسیدنش به مقام ریاست جمهوری اشاره کرد.

 

بابی بدون اظهار ذره ای پشیمانی می گوید هرکسی را که نیاز بوده کشته شود کشته است، از دوست دختر سابقش گرفته تا 107 مسافر هواپیمای تجاری که در عملیات انفجار همگی به کام مرگ فرو رفتند. وی با افتخار از اجرای اوامر اسکوپر سخن می گوید.

 

جدیدترین مطالب سایت