دستگیری دو سارق مسلح

دستگیری دو سارق مسلح

در پی درگیری در شمال تهران، روز گذشته یک دختر فراری از خانه که همدست دزد‌های مسلح بود، بازداشت شد.

 

حوادث – به گزارش جام جم، چند روز پیش ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در شمال تهران به دو نفر ظنین شده و قصد بازرسی از آنها را داشتند که هر دو متواری شدند و در این تعقیب و گریز یکی از سارقان به سوی ماموران تیراندازی کرد.

 

در ادامه این درگیری، ماموران پس از تیراندازی متقابل یکی از سارقان را با یک قبضه سلاح دستگیر و او را که هدف گلوله پلیس قرار گرفته بود، به بیمارستان منتقل کردند.

 

با شروع تحقیقات از متهم، وی عنوان کرد از یکی از شهر های غربی کشور به قصد کار به تهران آمده و پس از آشنایی با جوانی، با همدستی وی سلاحی خریده و از مردم سرقت و زورگیری می کرده اند.

 

با اعتراف متهم، دیگر همدست وی نیز دستگیر شد.

 

با انتقال متهمان به پلیس آگاهی تهران و اعتراف آنها به چند فقره سرقت مسلحانه و زورگیری از مردم، تعدادی از مالباختگان نیز شناسایی شدند.

 

در ادامه تحقیقات، با توجه به اظهارات برخی مالباختگان مبنی بر همراهی یک دختر جوان در برخی سرقت ها با متهمان ماموران، روز گذشته موفق شدند این دختر بیست و دو ساله را در غرب تهران دستگیر کنند.

 

با تحقیق از این دختر، وی عنوان کرد: چند ماه پیش در پی اختلاف با والدینم از خانه مان در یکی از شهر های شمالی فرار کرده و به تهران آمدم. پس از مدتی سرگردانی با دو جوان سارق آشنا و برای تامین هزینه زندگی ام در سرقت با آنها همدست شدم.

 

در پی این اعترافات، بازپرس جنایی دستور ادامه تحقیق از متهم را صادر کرد.

 

جدیدترین مطالب سایت