دعوای سه سرباز در آشپزخانه

دعوای سه سرباز در آشپزخانه

سجاد، مهران و علی سه سربازی بودند كه دوره خدمت خود را در فرمانداری بوشهر می گذراندند بحث بر سر موضوعی جزیی منجر شد تا یكی از آنها كشته و دیگری زخمی شود و نفر سوم هم به جرم قتل و ایراد ضرب و جرح دستگیر شود.

 

 سرهنگ حسین بارونی، رییس پلیس آگاهی استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار ما درباره جزییات تیراندازی چهارشنبه گذشته 25 اردیبهشت در مقر فرمانداری این استان گفت: علی كه متهم به قتل سجاد و ضرب و جرح مهران است روز حادثه با آنها بر سر شستن ظرف درگیر شد.

 

وی افزود: ماجرا از این قرار بود كه آن روز سه نفر در آشپزخانه شیفت داشتند. براساس بررسی های انجام شده گویا نوبت ظرف شستن سجاد بوده است اما پس از آنكه او ظرف های آشپزخانه را شسته:

 

علی، سرباز دیگری كه آنجا بوده با او در گیری لفظی پیدا كرده است و در اثر همین درگیری با اسلحه یی كه همراه خود داشته به سمت سجاد و هم خدمتی دیگرشان مهران تیراندازی كرده و پس از آن با جا گذاشتن اسلحه اش از محل متواری شده است.

 

 علی كه تنها چندین ساعت پس از تیراندازی خودش را به پلیس آگاهی استان معرفی كرده بود در اعترافات اولیه اش به ماموران گفت: قرار بود ظرف ها را سجاد بشوید.

 

من و مهران هم در آشپزخانه بودیم اما سجاد ظرف ها را تمیز نشست من به او گفتم این چه وضع ظرف شستن است او هم در پاسخ به من گفت كه بهتر از این بلد نبودم اگر تو بلدی خودت بیا و ظرف ها را بشوی.

 

متهم این پرونده همچنین توضیح داد: سر همین مساله با هم درگیری لفظی پیدا كردیم و من دیگر نفهمیدم چه شد كه اسلحه كلاشینكفی كه دستم بود را مسلح كردم و به سمت او شلیك كردم.

 

بعد از آن هم تفنگم را همانجا گذاشتم و فرار كردم اما عذاب وجدان باعث شد تا خودم را به پلیس معرفی كنم.   بررسی های خبرنگار ما حكایت از این دارد كه علی ساكن استان بوده و اهل همانجایی است كه خدمتش را در آن می گذرانده است اما مقتول اهل یكی از استان های همجوار بوده است.

 

تیراندازی در مقر فرمانداری استان بوشهر در حالی بر سر ظرف شستن رخ داده است كه غلامحسین خسروی، فرماندار شهرستان بوشهر در گفت وگو با خبرگزاری مهر اعلام كرده است:

 

علت وقوع نزاع منجر به قتل میان سربازان، اختلافات قبلی شان بوده و ربطی به حوزه كاری فرمانداری نداشته است.  

 

براساس این گزارش مهران هم اكنون در یكی از بیمارستان های بوشهر بستری و تحت مداواست

 

 

جدیدترین مطالب سایت