زندگی هیلاری کلینتون پس از انتخابات چگونه می گذرد؟ (عکس)

زندگی هیلاری کلینتون پس از انتخابات چگونه می گذرد؟ (عکس)

هیلاری کلینتون پس از شکست در انتخابات آمریکا به چه کاری مشغول است؟

 

مدتی از انتخابات جنجالی ریاست جمهوری آمریکا می گذرد که در این انتخابات هیلاری کلینتون در مقابل دونالد ترامپ شکست خورد.

 

به گزارش تالاب، در روزهایی که دونالد ترامپ سرمایه‌دار، در میان حیرت جهانیان، مشغول چیدن مهره‌های کابینه‌اش است، سیاستمدار کهنه‌کاری که واشنگتن را مثل کف دستش می‌شناسد، کتاب می‌خواند، در سلفی هواداران غمگینش ظاهر می‌شود و با سگ‌هایش پیاده‌روی می‌کند.

زندگی هیلاری کلینتون پس از انتخابات چگونه می گذرد؟ (عکس)

هیلاری کلینتون پس از انتخابات

 

چهره آرایش‌ کرده هیلاری کلینتون را مردم آخرین بار فردای روز انتخابات روی صحنه‌ دیدند، هنگامی که او با بغضی آشکار، بیانیه‌اش را خواند و به هواداران گریانش گفت که او هم بسیار غمگین است و تلخی این شکست به این زودی‌ها از بین نمی‌رود.

 

بغض کلینتون حتما در خلوت و دور از چشم دوربین‌ها شکسته است اما از فردای آن روز او ماسک سیاستمدار همیشه خندانش را کنار گذاشت و همراه با تالی سگ پشمالویش راهی پیاده‌روی طولانی روزانه در پارک جنگلی نزدیک خانه‌اش شد.

 

خانه کلینتون‌ها در منطقه چاپاکو در شمال ایالت نیویورک است جایی که اطرافش جنگل و رودخانه‌ای کوچک قرار دارد.

زندگی هیلاری کلینتون پس از انتخابات چگونه می گذرد؟ (عکس)

چهره بدون آرایش کلینتون

 

هیلاری کلینتون تنها کسی نبود که آن روز برای ترمیم دلشکستگی ناشی از نتیجه انتخابات، راهی جنگل شده بود، مارگوت گستر یکی از هوادارانش همان روز سلفی خودش و فرزند کوچکش را با کلینتون روی صفحه فیسبوکش منتشر کرد و نوشت وقتی از غم ناشی از شکست نامزد محبوبش، برای پیاده‌روی به این پارک جنگلی آمده، به هیلاری کلینتون برخورده است.

 

کلینتون چند روز بعد با چهره بدون آرایش در مراسم بنیاد دفاع از کودکان حاضر شد و گفت که حضورش در این مراسم اصلا تصمیم آسانی نبوده است.

 

پس از آن باز هم هوادارن کلینتون، هر جا به او برخورده‌اند سلفی‌هایی گرفتند و منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد او قصد دارد با دلبستگی‌های زندگی روزمره، از افسردگی بعد از انتخابات بیرون بیاید. یکی از این دلبستگی‌ها کتاب خواندن است.

 

جسیکا ویک، که در یک کتابفروشی در غرب رودآیلند کار می‌کند چند روز بعد از انتخابات عکسی از خودش در کنار هیلاری کلینتون در فیسبوکش منتشر کرد و نوشت که کلینتون‌ها به کتابفروشی‌اش سر زده‌اند و او با دیدن کلینتون نتوانسته‌ است جلوی اشک‌هایش را بگیرد و به او گفته که حامی سرسخت او و همه ارزش‌هایی است که او برایشان ایستادگی کرده است.

 

در روز شکرگزاری هم صاحب یک فروشگاه مواد غذایی در منطقه چاپاکو و بعضی مشتریانش، سلفی‌هایی از خودشان با هیلاری کلینتون منتشر کردند که با خانواده‌اش برای خرید خوراکی‌های لازم برای شام شکرگزاری آمده بود.

زندگی هیلاری کلینتون پس از انتخابات چگونه می گذرد؟ (عکس)

خوشگذرانی کلینتون

 

پیاده‌روی‌های هیلاری کلینتون در جنگل این روزها چنان سروصدایی کرده که به نوشته نشریه ووگ، بعضی از شهروندان آمریکایی به امید روبه‌رو شدن با او به جنگل‌های اطراف خانه‌اش سر می‌زنند.

 

این نشریه نوشته است که او حالا باید به فهرست بلندبالای دستاوردهایش، پیشگامی در ترویج پیاده روی و کاهش وزن را هم اضافه کند.

 

ووگ نوشته: “چه چیز بهتر از این‌که مردم را به امید یک عکس و ستاره شدن در شبکه‌های اجتماعی از خانه بیرون بکشی؟ اسمش را بگذارید پیاده‌روی برای هیلاری، هر چه هست این غیرمنتظره‌ترین مدی است که در موضوع سلامت، امسال رایج شده است.”

 

در این میان کسی هم یک حساب توییتری با عنوان “هیلاری کلینتون در جنگل” ساخته تا خبرها و تصاویر مربوط به پیاده‌روی‌های او را منعکس کند.

 

همان طور که کلینتون در سخنرانی بعد از اعلام نتایج انتخابات گفت، او در طول زندگی حرفه‌ای‌اش روزهای تلخ و سخت هم داشته است و حتما تجربه آن روزها به کارش خواهد آمد. از جمله تجربه روزهایی که در مقام بانوی اول آمریکا پس از انتشار خبر رسوایی رابطه همسرش با مونیکا لوینسکی به نوشته یکی از دوستانش “متحیر، دل‌شکسته و خشمگین” بود.

 

هیلاری کلینتون که نتوانست عنوان نخستین رئیس جمهور زن تاریخ آمریکا را به دست آورد، احتمالا تا مدتی به واشنگتن، پایتخت آمریکا سر نخواهد زد.

زندگی هیلاری کلینتون پس از انتخابات چگونه می گذرد؟ (عکس)

عکس هیلاری کلینتون پس از انتخابات آمریکا

 

زنان هوادار او اما تصمیم دارند یک روز بعد از سوگند ریاست‌جمهوری ترامپ در واشنگتن برای “حفاظت از حقوق‌شان، امنیت‌شان، سلامت‌شان و خانواده‌هایشان” تظاهرات کنند.

 

تا امروز ۱۲۵ هزار نفر گفته‌اند در این تظاهرات شرکت می‌کنند شاید این، روزی باشد که هیلاری کلینتون دوباره با واشنگتن آشتی کند.

 

جدیدترین مطالب سایت