شباهت عجیب آل ‌سعود و یزید !

شباهت عجیب آل ‌سعود و یزید !

کارهای عجیب از آل ‌سعود و شباهت عجیب به یزید

 

عربستان از همان ابتدای حملات علیه یمن تلاش کرد که مردم این کشور را خطری برای مقدسات در عربستان جلوه دهد ادامه مطلب رادر سایت تالاب مشاهده کنید.عربستان سعودی از فروردین 1394 به منظور بازگرداندن قدرت به “عبد ربه منصور هادی” رئیس جمهور فراری یمن و تضعیف جنبش انصارالله حمله‌های هوایی خود را به یمن آغاز کرده‌ است.

 

به گزارش تالاب مدارس، بیمارستان‌ها، مناطق مسکونی، جاده‌ها، بازارها و اردوگاه‌های پناهجویان به دفعات در این حملات بمباران شده‌اند.سازمان ملل نهم شهریور اعلام کرد از زمان آغاز عملیات عربستان سعودی در یمن، بیش از 10 هزار نفر کشته شده‌اندبراساس اعلام این نهاد بین‌المللی، بیشتر قربانیان حمله‌های عربستان غیرنظامی بوده‌اند.

 

“بکیل الحمینی” دبیرکل حزب جوانان عدالت و توسعه یمن به تشریح آخرین تحولات در یمن و به خصوص اقدام اخیر ارتش یمن در هدف قرار دادن پایگاه نظامی ملک عبدالعزیز در جده پرداخت.

شباهت عجیب آل ‌سعود و یزید !

شباهت عجیب آل ‌سعود و یزید

 

شلیک موشک به فرودگاه جده پیام آشکاری برای عربستان داشت که هر چه سریعتر به منطق و تعقل بازگردند

 

وی در این مصاحبه گفت: هدف قرار دادن فرودگاه جده و به طور مشخص تر پایگاه نظامی ملک عبدالعزیز در راستای واکنش استراتژیکی بود که پیشتر نیز سران یمن و سخنگوی رسمی ارتش درباره آن خبر داده بودند. این اقدام از گزینه‌های استراتژیکی بود و ما حق دفاع از مناطق خود را داریم و شلیک موشک اخیر به پایگاه ملک عبدالعزیز پیام آشکاری برای رژیم آل سعود داشت که هر چه سریعتر به منطق و تعقل بازگردند در غیر اینصورت واکنش‌های بعدی به خواست خداوند بسیار بزرگتر خواهد بود.

 

ادعای عربستان مبنی بر هدف قرار داده شدن مکه مکرمه توسط این موشک را هیچ عقل و منطقی باور نمی‌کند

دبیر کل حزب جوانان عدالت و توسعه یمن در ادامه این مصاحبه درباره ادعای عربستان در اینباره که این موشک مکه مکرمه را هدف قرار داده بود، گفت:

 

این ادعایی است که هیچگونه واقعیتی ندارد و ادعایی است که هیچ عقل و منطقی آن را باور نمی‌کند و سعودی‌ها تلاش کردند که شلیک شدن این موشک به جده را به موضوعی عمومی تبدیل کنند که در این راستا برخی از کشورهای عربی و برخی از موسسات عربی نظیر الازهر نیز به خواست عربستان پاسخ مثبت داده و به شلیک شدن این موشک واکنش نشان دادند.

 
شباهت عجیب آل ‌سعود و یزید !

شباهت عجیب آل ‌سعود و یزید

 

حمله و تجاوز عربستان به مردم بی دفاع یمن واقعیت‌های دروغ سعودی‌ها را برای جهان آشکار کرده است

 

وی در ادامه افزود: عربستان از همان ابتدای حملات علیه یمن تلاش کرد که مردم این کشور را خطری برای مقدسات در عربستان جلوه دهد و شاهد آن بودیم که در آن ایام از پاکستان درخواست کرد که برای حمایت از مکه به جنگ با یمن وارد شود

 

که پاکستانی‌ها پاسخ دادند هر زمان که مقدسات مورد تهدید قرار گرفت وارد خواهند شد و نظامیان خود را اعزام می‌کنند اما پس از ماه‌ها حمله و تجاوز به مردم بی دفاع یمن و کشتار هزاران نفر، واقعیت دروغ‌های این کشور برای کشورهای منطقه و بین‌المللی آشکار شد.

 

مکه مکرمه نه از سوی یمنی‌ها بلکه از سوی آل‌سعود تهدید می‌شود

 

الحمینی اضافه کرد: ادعای عربستان مبنی بر اینکه ارتش یمن درصدد هدف قرار دادن مکه بوده، عجز،ناتوانی و شکست این رژیم را نشان داد.

 

ما به جهان می‌گوییم که مکه از سوی یمنی‌ها تهدید نمی‌شود بلکه از سوی رژیم آل سعود تهدید می‌شود که حرمت مکه را نگه نداشته‌ و اقدام به پاکسازی سیاسی این شهر کرده‌اند. من باید بگویم که پایگاه عبدالعزیز شهر جده شریفتر از صنعاء نیست و فرودگاه جده مقدستر از فرودگاه صنعاء نیست.

 

مکه هرگز از سوی یمن تهدید نمی‌شود چون ما در پایداری اسلام و مکه نقش داشتیم و ما در مکه رکنی داریم که با نام رکن یمانی شناخته می‌شود و کعبه با باز و و دستان یمنی‌ها استوار باقی مانده است.

 

آل‌سعود همانند یزید و حجاج درصدد نابودی مکه هستند

وی هشدار داد: باید مراقب باشیم که سعودی‌ها مکه مکرمه را هدف قرار ندهند و بعد مدعی شوند که یمنی‌ها آن را هدف قرار داده‌اند. ما بار دیگر می‌گوییم که رویکرد سیاسی آل سعود نسبت به مکه بزرگترین تهدید برای این شهر به شمار می‌آید.

 

یزید و حجاج ابن یوسف ثقفی از جمله کسانی بودند که مکه مکرمه را ویران کردند و امروز نیز آل سعود با رویکردی که نسبت به شهر مکه اتخاذ کرده و با توسعه هتل‌ها و تخریب آثار اسلامی این شهر، در صدد نابودی مکه بر آمده است.

 

آل سعود همین رویکرد را نیز در قبال مدینة النبی اتخاذ کرده و اقدام به تخریب منزل پیامبر و همسران پیامبر و حضرت علی علیه السلام کرده‌اند و حتی اقدام به تبدیل کردن منزل پیامبر که سنگ بنای اسلام از آنجا آغاز شد به سرویس‌های بهداشتی کرده‌اند.

شباهت عجیب آل ‌سعود و یزید !

شباهت عجیب آل ‌سعود و یزید

 

هشدار می‌دهیم که حماقت عربستان سبب می‌شود تا کشورشان نابود شود

 

دبیر کل حزب جوانان عدالت و توسعه یمن گفت: آل سعود با بهانه‌های واهی خود در حال ریختن خون مردان و زنان و کودکان در یمن است. سوال این است که آیا حرمت کعبه بیش از حرمت غیرنظامیان است.

 

این در حالی است که حدیثی داریم که نابودی کعبه و حجر الاسود در برابر خداوند آسانتر از ریخته شدن خون یک انسان است. روز شنبه جنگنده‌های سعودی منطقه الزیدیه را هدف قرار دادند که این حمله تا کنون 70 نفر شهید داشته است.

 

ما به خوبی می‌دانیم که عربستان تمام تلاش خود را می‌کند که در حملات خود بیشترین تعداد غیرنظامیان را به خاک و خون بکشاند. ما به عربستان هشدار می‌دهیم که حماقت آنها سبب خواهد شد تا کشورشان را نابود کنند.

 

جدیدترین مطالب سایت