شرایط سخت اهدای مغز استخوان توسط پسر به پدر (+عکس)

شرایط سخت اهدای مغز استخوان توسط پسر به پدر (+عکس)

 نجات جان پدر با اهدایی مغز استخوان پسر 

 

پسرس که برای اهدای مغز استخوان در قرنطینه کامل بدنی و روانی بود تا بتواند به پدرش کمک کند و حال پدرش را بهتر کند ادامه مطلب را در سایت تالاب مشاهده کنید پسر بچه هشت ساله ی چینی ه نام کائو ینپنگ برای آنکه صلاحیت پیوند مغز استخوان را به خاطره نجات جان پدرش را داشته باشد وزنش را زیاد کرد تا بتواند به پدرش کمک کند. او بی نهایت از جان گذشتی برای نجات جان پدرش کرد او را با این کار نجات داد.

 

به گزارش تالاب در اوایل امسال، پدر کائو دچار سرطان خون شد و پزشکان اطلاع دادند برای نجات وی نیاز به پیوند مغز استخوان است. ولی متاسفانه شرایط هیچ یک از اهدا کننده های مغز استخوان با این مرد تطابق نداشت.

 

والدین این مرد شرایط لازم را داشتند ولی به دلیل سن بالا ، پزشکان آنها را مناسب این عمل ندانستند و پس از آنها تنها کائو 8ساله با بدن پدرش هماهنگی داشت. با وجود آنکه بر طبق وب سایت برنامه اهدا کننده گان مغز استخوان چین، تنها سنین 18 تا 45 سال برای این عمل مجاز هستند ولی پزشکان به دلیل شرایط وخیم، استثنا قائل شدند تا این پسر نیز بتواند عمل مربوطه را انجام دهد.

 

با این حال اظهار داشتند شخص اهدا کننده باید حداقل 45کیلوگرم وزن داشته باشد تا صلاحیت فرآیند این عمل را پیدا کند.وقتی از این پسر کوچک سوال کردند که آیا تمایل به عمل پیوند دارد یا خیر، این پسر فورا قبول کرد و اظهار داشت می خواهد جان پدرش را نجات دهد. تنها برنامه این پسر برای انجام عمل، افزایش وزن 11 کیلویی تنها در عرض دو ماه بود.برای بیشتر بزرگسالان افزایش وزن بسیار ساده تر از کاهش وزن است ولی برای پسربچه رو به رشد و علاقمند به ورزش، این چنین افزایش وزنی به سادگی میسر نبود.

 

اول از هر چیز کائو تحت یک رژیم غذایی بسیار شدید قرار گرفت که به وی اجازه افزایش وزن می داد و در عین حال پزشکان می توانستند خون کافی از او بگیرند و پزشکان در طول این مدت توانستند برای آماده سازی این عمل 700 میلی لیتر هر هفته از او خون بگیرند. مادربزرگ او نیز در طول دو ماه مرتب غذاهای مورد علاقه او را می پخت که بیشتر آنها حاوی مقادیر زیادی گوشت بود.

شرایط سخت اهدای مغز استخوان توسط پسر به پدر (+عکس)شرایط سخت اهدای مغز استخوان توسط پسر به پدر

 

پس از دو ماه این پسر به پدرش مغز استخوان اهدا کرد

 

برای اطمینان از حفظ وزن افزوده شده، کائو انواع کلاس های ورزشی که پیش از این ثبت نام کرده بود را لغو کرد و تمام فعالیت های روزمره اش را تنها به پیاده روی کاهش داد. به گزارش تالاب همچنین برای جلوگیری از هرگونه بیماری در طول این دوره که بر روند افزایش وزن او اثر می گذاشت، هنگام مشاهده هرگونه علائم بیماری در دوستانش، او از همه دوستان و همکلاسانش قرنطینه می شد.

 

برای یک پسر کوچک دوره سختی محسوب می شد وی او مصمم بود هر کاری لازم است برای نجات پدرش انجام دهد و پس از دو ماه او توانست از ونز 45 کیلوگرم بگذرد. او در ششم جولای مغز استخوان اهد کرد و حال پدرش نیز رو به بهبودی است و این پسر در حال کم کردن وزن اضافی است.

 

گرچه پس از حل این مشکل، این خانواده با مشکلات مالی ناشی از عمل مغز استخوان رو به رو شدند و حتی آپارتمانشان را برای مخارج این عمل از دست دادند.

شرایط سخت اهدای مغز استخوان توسط پسر به پدر (+عکس)

پدر این پسر هشت ساله رو به بهبودی است و خودش نیز شروع به کاهش وزن کرده است.

 

جدیدترین مطالب سایت