فروش کارت عروسی در بهارستان

فروش کارت عروسی در بهارستان

فروش کارت عروسی در بهارستان

 

راسته کارت فروش های بهارستان تهران  پر است از ویترین هایی است که هر کدام چندین نوع کارت مختلف پشتشان است.

 

بعضی کارت ها در همه ویترین ها دیده می شوند و بعضی مغازه ها کارت های خاص خودشان را دارند که جای دیگری پیدا نمی شود.

 

اما چیزی که یک مغازه کارت فروشی را از این همه کارت فروشی دیگر جدا می کند، فقط کارتهای پشت ویترینش نیست.

 

در راسته بهارستان دو بار در سال طرح های جدید عرضه می شود. 10 روز بعد از اربعین حسینی و 10 روز بعد از ماه رمضان. یعنی در این تاریخ ها مد عوض می شود و مغازه دارها اکثر کارهای قبلی شان را برمی دارند و کار جدید می آورند.

 

یک سری از این کارهای جدید را  خود مغازه دارهایی که کارگاه دارند طراحی و تولید می کنند. یک سری را هم از تولید کننده های اصلی بازار می خرند.

 

کارتهایی که رویشان جیر و چوب کار شده طرفدارهای زیادی دارند. اما بعضی گالری های بزرگ که طراح دارند، طرح های خاص خودشان را دارند.

 

کارهای خارجی هم از کشور هایی مثل ترکیه که در ایران نمایندگی دارند، گرانترین کارتهای مغازه ها هستند.

 

این کارتهای بین 8 تا 10 و حتی 16 هزار تومان قیمت دارند.

 

اگر کارتی که سفارش می دهید طرح ویژه ای نداشته باشد، 3 روزه تحویلتان می دهند. برای پر کردن کارتها هم اگر خطاط بخواهید، بهتان معرفی می کنند. این خطاط ها کاریتان را یک روزه پر میکنند و برای هر کارت 200 تا 250 تومان می گیرند.

 

 
 نصیحت یک کارت فروش با سابقه به شما این است که: «سراغ طرح های ساده تر بروید که هم زیبایی خودشان را همیشه حفظ می کنند هم با همه سلیقه ها سازگارند و قیمت کمتری هم دارند

 

کارت فروشی خوب کارت فروشی ای است که…

 

یکی از این مغازه ها علاوه بر ظاهر مغازه که مشتری را جذب می کند، خدمات خاصی هم دارد. محمد یزدی مدیر جوان این گالری می گوید: «طرح های گالری ما به این دلیل خاص است که هم طراح خودمان را داریم، هم گاهی خودم طرح کارت می زنم و هم از طرح های سایت های خارجی استفاده می کنیم. خودمان هم کارت خارجی وارد می کنیم و نمایندگی چند شرکت خارجی هم هستیم.»

 

یکی دیگر از ویژگی های گالری های خوب و معروف بهارستان این است که اگر بخواهید برایتان طراحی اختصاصی انجام می دهند:

«بعضی ها عکسی می آورند که می خواهند روی کارتشان کار شود، بعضی ها هم می خواهند در مدلی که انتخاب کرده اند تغییراتی ایجاد شود، یا دو مدل را با هم تلفیق کنند، بعضی هم می خواهند طراحی اختصاصی برایشان داشته باشیم یا خودشان ایده اولیه طراحی را دارند. ما همه این کار ها را انجام می دهیم.

 

البته هزینه انجام این کارها مخصوصا هزینه ی طراحی اختصاصی زیاد می شود.»

 

در نهایت نصیحت یک کارت فروش با سابقه به شما این است که: «سراغ طرح های ساده تر بروید که هم زیبایی خودشان را همیشه حفظ می کنند هم با همه سلیقه ها سازگارند و قیمت کمتری هم دارند.»

 

جدیدترین مطالب سایت