محاکمه دو تن دیگر ازحادثه خمینی شهر

محاکمه دو تن دیگر ازحادثه خمینی شهر

حکم پنجمین اعدامی پرونده جنایت سیاه در خمینی شهر، از سوی قضات دیوان عالی کشور تائید شد.

 

حوادث – به گزارش  مهر، پس از محاکمه دو تن دیگر از متهمان حادثه خمینی شهر، قضات دادگاه کیفری استان اصفهان برای صدور حکم وارد شور شده و یکی از متهمان را به اتهام تجاوز به عنف به اعدام محکوم کردند.

 

همچنین هر کدام از متهمان به اتهام حبس غیر قانونی به سه سال زندان، آدم ربایی، 15 سال زندان و سرقت مقرون به آزار به 10 سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم شدند.

 

متهمان همچنین به اتهام شرب خمر به تحمل 80 ضربه تازیانه محکوم شدند که حکم در کمترین زمان ممکن صادر و به متهمان ابلاغ شد.

 

با اعتراض متهمان به حکم مجازاتشان پرونده برای رسیدگی نهایی به دیوان عالی کشور فرستاده شد.

 

قاضی محمدرضا حبیبی، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در این رابطه به مهر گفت : حکم متهمان در دیوان عالی کشور تائید شده و تاکنون تصمیمی درباره زمان اجرای حکم مرد اعدامی گرفته نشده است.

 

گفتنی است، حادثه خمینی شهر، نیمه شب سه شنبه – 3 خرداد سال 90- هنگامی رخ داد که 13 زن و مرد جوان در یکی از باغ های این شهرستان حضور داشتند که ناگهان مردان شرور با ورود غیرقانونی به داخل باغ، پس از حبس هفت مرد در اتاقی، زنان حاضر در میهمانی را با خودروی سمندی به باغ دیگری در فاصله هزار و 500 متری منتقل کردند.

 

متجاوزان سپس با تهدید، چهار تن از زنان را مورد آزار و اذیت قرار داده و قبل از رسیدن پلیس گریختند. ماموران در ادامه با عملیات های گسترده، متهمان اصلی را در اصفهان، زاهدان و خوزستان دستگیر کردند

 

جدیدترین مطالب سایت