پاسخ روحانی به نامه اصغر فرهادی درباره گورخواب‌ها

پاسخ روحانی به نامه اصغر فرهادی درباره گورخواب‌ها

روحانی:چه کسی در ایران می تواند پناه بردن به قبر را تحمل کند !+ عکس

 

دکتر حسن روحانی پاسخ نامه اصغر فرهادی کارگردان مطرح کشور را در نشست امروز بازگو کرد.

 

 رئیس جمهور با اشاره به موضوع گورخواب ها و نامه‌ای که اصغر فرهادی در این زمینه به او نوشته بود تاکید کرد: چه کسی می تواند در جامعه بزرگی مثل ایران ببیند عده ای از هم نوعانش که آسیب اجتماعی دیدند شب بخاطر بی پناهی به قبر پناه ببرند.

 

پاسخ روحانی به نامه اصغر فرهادی درباره گورخواب‌ها

پاسخ روحانی به نامه اصغر فرهادی درباره گورخواب‌ها

 

حسن روحانی صبح امروز (چهارشنبه) در نشست تخصصی جامعه نظارت و بازرسی دولت در محل سالن اجلاس سران اظهار کرد: من دیروز از یکی از هنرمندان نامه ای را خواندم که بسیار دردناک بود.

 

شنیده بودیم بعضی ها از فقر کارتن خواب می شوند یا زیر پل ها می خوابند اما قبر خواب را کمترشنیده بودیم. این هنرمند در نامه نوشته بود وقتی این موضوع را دیدیم بغض در گلویم و شرمساری در سیمایم ایجاد شد.

 

پاسخ رئیس جمهور به نامه اصغر فرهادی درباره گورخواب‌ها: چه کسی در ایران می تواند پناه بردن به قبر را تحمل کند

 

وی ادامه داد: چه کسی می تواند در جامعه بزرگی مثل ایران به این عظمت، دین فرهنگ و با عشق به خاندان رسالت ببیند عده ای از هم نوعانش آسیب اجتماعی دیدند و به خاطر بی پناهی به قبر پناه برده اند. قبلا زنده به گور می گفتند، اما الان طرف برای اینکه سرما را تحمل کند خودش را در گور می کند.

 

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه این مساله برای دولت و مردم قابل تحمل نیست، بیان کرد:

 

برای حل چنین موضوعاتی همه باید یکپارچه شویم و از مسائل جناحی و اختلافات دست برداریم و مشکلات اساسی کشور را مدنظر قرار دهیم.

 

برای حل مشکلات همه باید دست به دست هم بدهیم. دولت و ملت و همه مسئول هستیم و در برابر فساد همه ما مسئولیم. بزرگترین قدرت برای مقابله با فساد نظارت عمومی است.

 

جدیدترین مطالب سایت