گرفتن مهریه به زور دندان زن و چاقوی برادر زن

گرفتن مهریه به زور دندان زن و چاقوی برادر زن

بردن جهیزیه و مطالبه مهریه به زور دندان زن و چاقوی برادر زن

در روز گذشته با گذاشتن جلسه ی جهت حل مشکلات مهریه و طلاق در منزل این مرد با آمدن همسر و فامیل های همسرم از شروع بحث دچار مشکلی شدیم وبا زخمی شدنم به بیمارستان کشیده شد 

 

این جوان که به گفته خود توان مالی پرداخت مهریه را نداشته گفت: علی‌رغم موافقت با همه درخواست‌های مالی همسرم و پس از آنکه تنها ماشینم را هم به نامش کردم تصمیم  گرفت از من جدا شود و سه ماه پیش خانه را ترک کرد.

 گرفتن مهریه به زور دندان زن و چاقوی برادر زن

گرفتن مهریه  به زور دندان زن و چاقوی برادر زن

 

به گزارش تالاب وی افزود: همسرم مهریه‌اش را مطالبه کرده که متأسفانه توان مالی پرداخت آن را حتی در آینده هم نخواهم داشت و همین موضوع به اختلافات بیش از گذشته دامن زد تا جایی که شب گذشته، بحث بالا گرفت و برادرش مرا با چاقو زخمی کرد. زمانی که  برادر همسرم با چاقو به سمت من حمله‌ور شد، همسرم در حمایت از برادرش مرا از سه نقطه سر و شانه گاز گرفت.

 

این جوان اضافه کرد: شب گذشته همسرم طی تماسی عنوان کرد که قصد دارد به همراه خانواده‌اش برای انتقال جهیزیه‌اش به منزل بازگردد. من هم از برادرم و یکی از دوستانم درخواست کردم به عنوان شاهد در منزل حضور داشته باشند تا در صورت لزوم، در آینده تحویل جهیزیه به همسرم را تأیید کنند. متأسفانه پس از آنکه با بالا گرفتن بحث بر سر مطالبه مهریه، برادر همسرم به من حمله کرد، برادر و دوستم که برای خاتمه درگیری مداخله کردند هم مورد حمله برادر همسرم قرار گرفته و توسط ضربات متوالی چاقو به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

 

وی در پایان گفت: همسرم و برادرش پس از زخمی کردن من، برادر و دوستم و به هم ریختن وسایل منزل و خارج کردن جهیزیه و حتی وسایلی که جزو جهیزیه همسرم نبود، محل را ترک کردند و ساعاتی بعد همسرم در یک پست اینستاگرامی نوشت: “یک شب پرماجرا و آخر هم دم در آنقدر گفتیم و خندیدیم که دل درد گرفتیم.”

گرفتن مهریه به زور دندان زن و چاقوی برادر زنگرفتن مهریه  به زور دندان زن و چاقوی برادر زنگرفتن مهریه به زور دندان زن و چاقوی برادر زن

گرفتن مهریه  به زور دندان زن و چاقوی برادر زن

جدیدترین مطالب سایت