خیانت و طلاق یک زوج به خاطر تلگرام

خیانت و طلاق یک زوج به خاطر تلگرام

یک زن و شوهر به خاطر پیش آمدن موضوع خیانت و درگیری به خاطر استفاده از نرم افزار مشهور تلگرام کارشان به طلاق کشید.

 

زن جوان وقتی دید که شوهرش برای یک دختر مزاحمت ایجاد کرده است راهی دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد.چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی چند وقت پیش متوجه شدم که شوهرم برای یک دختر مزاحمت ایجاد کرده است.

 

وی افزود:او در گروهی در تلگرام به یک دختر پیام های شخصی داده و حتی با وجود برخورد جدی آن دختر باز هم برایش مزاحمت ایجاده کرده است. تا جاییکه این دختر شوهرم را تهدید کرده که اگر بار دیگر مزاحمش شود از او شکایت می کند.

 

زن جوان ادامه داد:وقتی این پیام ها را داخل گوشی شوهرم خواندم شوکه شدم. اصلا باور نمی کردم که شوهرم همچین آدمی باشد که کار و زندگی و همسرش را رها کند و به دنبال دختر مردم بیفتد. آن دختری که اصلا او را نمی شناسد و برایش مزاحمت هم ایجاد کند.

 

از وقتی این موضوع را متوجه شدم یک لحظه هم آرام و قرار ندارم و نمی توانم به شوهرم اعتماد کنم. حتی به خودش هم نگفتم که این پیام ها را در گوشی اش دیدم، چون می دانستم که می خواهد با دلیل های واهی کار زشت خودش را توجیح کند. برای همین همانجا تصمیم به جدایی گرفتم و می خواهم برای همیشه از این مرد جدا شوم.

 

در پایان پس از صحبت های این زن قاضی شوهرش را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت های او را هم بشنود.

 

تلگرام فیلتر نمی شود

جوک خنده دار تلگرام

پیامک های جدید و خنده دار تلگرام

 

جدیدترین مطالب سایت