سارق اینترنتی به حساب پدر خود هم رحم نکرد

سارق اینترنتی به حساب پدر خود هم رحم نکرد

سرهنگ پرويزي فرمانده انتظامي شهرستان مريوان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشريح اين خبر گفت : در پي ارجاع يک فقره پرونده از مراجع قضايي در خصوص برداشت غير مجاز از حساب بانکي يکي از شهروندان ، پيگيري موضوع به ماموران پليس فتاي شهرستان محول شد .

 

سرهنگ پرويزي افزود : بررسي هاي انجام شده توسط ماموران پرونده نشان داد اخيرا طي چند مرحله مبلغ 7 ميليون و 500 هزار ريال به صورت غير مجاز از حساب بانکي شاکي برداشت شده است و اين برداشت ها به صورت اينترنتي و به شکل خريد کارت شارژ تلفن همراه انجام گرفته است ، که در اين راستا با کار تخصصي و فني ماموران هويت فرد برداشت کننده شناسايي شد .

 

وي ضمن اشاره به دستگيري متهم با هماهنگي مقام قضايي اظهار داشت: متهم که مردي جوان و پسر شاکي پرونده مي باشد ، در تحقيقات انجام شده فاش کرد به صورت پنهاني اطلاعات حساب بانکي پدرش را يادداشت و در فرصت مناسب از طريق اينترنت اقدام به خريد کارت شارژ کرده و کليه شارژها را نيز شخصا مصرف نموده است .

 

فرمانده انتظامي مريوان خاطر نشان کرد : با ارسال پرونده به مرجع قضايي ، براي متهم به اتهام تحصيل مال از طريق نامشروع قرار قانوني صادر شد .

 

 

جدیدترین مطالب سایت