داعش می خواهد پاریس را نابود کند + عکس

داعش می خواهد پاریس را نابود کند + عکس

هفته گذشته بود که حمله تروریستی به پاریس دنیا را تکان داد. همچنان این داستان ادامه دارد و داعش پاریس را بیشتر تهدید کرده است. داعش در نواری ویدیویی با عنوان “سراشیبی سقوط پاریس”، که سایت های اینترنتی وابسته به این گروه تروریستی آن را منتشر کردند، فرانسه و فرانسوا اولاند رئیس جمهوری این کشور را به حملات بیشتر تهدید کرد.

 

رای الیوم با انتشار این خبر نوشت: در این نوار ویدیویی بخشی از یک فیلم سینمایی به نمایش گذاشته شده که در آن برج ایفل بر روی زمین سقوط می کند و متلاشی می شود.

 

به عقیده ناظران، نمایش برج ایفل (معروف ترین نماد پاریس) در این فیلم بیانگر آن است که هدف بعدی داعش در فرانسه این برج خواهد بود.

 

داعش می خواهد پاریس را نابود کند + عکس

 

در این نوار ویدیویی همچنین بخش هایی از حملات هفته گذشته گروهک تروریستی داعش در پاریس که شهروندان فرانسوی را دچار وحشت کرده، دیده می شود.

 

یکی از عناصر تروریستی داعش در این فیلم به زبان فرانسه با افتخار از حملات اخیر این گروهک در پاریس که به کشته شدن 130 نفر منجر شد، سخن می گوید و از مسلمانان فرانسه می خواهد دست به حملات بیشتر بزنند.

 

داعش می خواهد پاریس را نابود کند + عکس

 

وی حملات اخیر پاریس را واکنشی به حمله جنگنده های فرانسه به مواضع داعش در سوریه عنوان کرد. کشور فرانسه از جمله کشورهایی است که از 5 سال پیش تاکنون و تا قبل از سوخته شدن برگ داعش به دست ارتش سوریه، متحدین این کشور و حملات هوایی روسیه، از تروریست های در حال جنگ در سوریه  حمایت کرده است.

 

منبع : العالم

 

واکنش روزنامه های بزرگ به حادثه دردناک پاریس

واکنش جنجالی امیر جعفری به حادثه پاریس (عکس)

آنجلینا جولی واکنش عجیبی نسبت به حوادث پاریس نشان داد

 

جدیدترین مطالب سایت