یک مرد در مقابل کاخ سفید برهنه شد

یک مرد در مقابل کاخ سفید برهنه شد

به گزارش تالاب ماموران سروریس مخفی آمریکا روز جمعه یک مرد را که با برهنه شدن مقابل کاخ سفید اعتراض خود را به سیاست‌های باراک اوباما نشان داده بود بازداشت کردند. یک مرد که با برهنه شدن مقابل کاخ سفید اعتراض خود را به سیاست‌های باراک اوباما نشان داده بود توسط ماموران سروریس مخفی آمریکا بازداشت شد.

 

 این مرد در یکی از گرمترین روزهای سال در پایتخت آمریکا که دمای هوا به 26 درجه سانتیگراد رسید، به سمت ماموران سرویس مخفی در دروازه کاخ سفید رفت و تمام لباسهای خود را درآورد. این اتفاق درست زمانی افتاد که قرار بود باراک اوباما در کاخ سفید فرد مورد نظر خود برای وزارت مسکن را معرفی کند.

 

یک مرد در مقابل کاخ سفید برهنه شد

یک مرد در مقابل کاخ سفید برهنه شد

یک مرد در مقابل کاخ سفید برهنه شد

یک سخنگو گفت: این فرد که سرویس مخفی وی را “مایکل بیچارد” معرفی کرده توسط ماموران دستگیر شد. شاهدان گفتند: ماموران این مرد را با یک ورقه فویل پوشاندند و سوار خودروی ون سرویس مخفی کردند.

 

به گزارش تالاب  تصاویر منتشر شده در توییتر نشان می‌دهد دستکم سه مامور پلیس در تلاش برای کنترل این مرد برهنه هستند. عکس دیگری نیز نشان می‌دهد این مرد تنها چند قدم عقب تر از دیوار کاخ سفید ایستاده و مردم با گوشی‌های موبایل خود در حال عکس گرفتن از وی هستند.

 

 این حادثه درحالی روی داد که روز گذشته شمار زیادی از مردم مقابل کاخ سفید تجمع اعتراضی برپا کردند و  خواستار عمل کردن اوباما به وعده‌اش برای بستن زندان گوانتانامو شدند.

 

جدیدترین مطالب سایت