زندگی دردناک پسربچه ای بدون چهره + عکس

زندگی دردناک پسربچه ای بدون چهره + عکس

با زندگی پسر بچه ای که در سانحه ی آتش سوزی صورت خود را از دست داد آشنا شوید.

 

این پسر معصوم که در گذشته دچار سوختگی شدید شد این سوختگی باعث شد تا صورتش کامل از بین برود. وانگ پس از حادثه و از زمانی که مجبور به زدن ماسک شده است به خاطر نگرانی از آلودگی و عفونت نمی‌تواند سر کلاس درس حاضر شود با این حال پدرش ساعاتی از روز او را به مدرسه می‌برد تا با همسن و سالانش بازی کند و از در کنار آنها بودن لذت ببرد

 

پسر 6 ساله چینی که سر و صورتش در یک حادثه به شدت دچار سوختگی شد مجبور شده است همیشه یک ماسک به چهره بزند و چهره سوخته اش را در پشت این ماسک پنهان کند.

 

“وانگ شنگ ژیانگ” پسر 6 ساله چینی اهل یکی از روستاهای “وانگشائو” که در یک حادثه رانندگی سر و صورتش دچار سوختی شدید شد مجبور است همیشه یک ماسک محافظ به چهره بزند.

 

زندگی دردناک پسربچه ای بدون چهره + عکس

 

پس از آنکه پوست این کودک به طور کامل در آتش سوخته و از بین می رود پزشکان برای محافظت پوست از عفونت، زدن این ماسک را برای او تجویز می‌کنند. پزشکان محلی گفته اند امکان جراحی و پیوند پوست به این کودک در حال حاضر ممکن نیست چون در اثر حادثه نای او آسیب دیده و باید تا ترمیم کامل آن صبر کرد و بعد از آن برای جراحی پوست اقدام کرد. از طرف دیگر هزینه جراحی نیز بیش از توان مالی پدر “وانگ” است.

 

با این حال این کودک 6 ساله شاد و با امید در خانه ساده روستایی با پدرش زندگی می‌کند. وانگ پس از حادثه و از زمانی که مجبور به زدن ماسک شده است به خاطر نگرانی از آلودگی و عفونت نمی‌تواند سر کلاس درس حاضر شود با این حال پدرش ساعاتی از روز او را به مدرسه می‌برد تا با همسن و سالانش بازی کند و از در کنار آنها بودن لذت ببرد؛ گرچه برخی از آنها از صورت ماسک زده‌اش می ترسند و او را در جمعشان راه نمی دهند.

 

زندگی دردناک پسربچه ای بدون چهره + عکس

زندگی بدون صورت

زندگی دردناک پسربچه ای بدون چهره + عکس

زندگی پسر بدون چهره

تهیه و تنظیم : مجله تالاب

جدیدترین مطالب سایت