عکس‌های خصوصی دختر جوانی که در اینترنت پخش شد

عکس‌های خصوصی دختر جوانی که در اینترنت پخش شد

دختری که از روی اعتماد عکس اش را به پسری که تازه با او آشنا شده بود داده بود باعث مشکلات زیادی برای وی شد.

 

رییس پلیس فتای آذربایجان‌غربی از دستگیری فردی که اقدام به تهدید و انتشار عکس‌های شخصی خانم جوانی در اینترنت کرده بود، خبرداد.

 

 به گزارش تالاب به نقل ایسنا ، سرهنگ کوره‌بلاغی در این باره گفت: پیرو شکایت خانمی مبنی بر هتک حرمت اینترنتی، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.

 

رییس پلیس فتای استان آذربایجان‌غربی افزود: شاکیه در اظهاراتش بیان کرد که حدود چند ماه گذشته در اینترنت با فردی آشنا شده و از روی اعتماد، تعدادی از عکس هایش را برای او ارسال کرده اما پس از مدتی او را تهدید و در نهایت اقدام به انتشار تصاویر در اینترنت کرد که این کار منجر به آبروریزی وی و خانواده‌اش شد.

 

کوره‌بلاغی ادامه‌داد: کارشناسان پلیس با تجمیع اطلاعات، تحقیقات خود را ادامه داده و کلیه ارتباطات اینترنتی شاکیه مورد بررسی قرار گرفت که سرانجام متهم در یکی از استان‌های شمالی کشور شناسایی و با اخذ نیابت قضایی دستگیر شد، وی با مشاهده دلایل و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

 

وی تصریح‌کرد: یکی از جدی‌ترین خطراتی که کاربران اینترنت را تهدید می‌کند اعتماد به افراد ناشناس در این فضاست، اما علی‌رغم حجم وسیع اطلاع‌رسانی و هشدارهایی که از طرف پلیس فتا به کاربران داده می‌شود باز هم افرادی این هشدارها را نادیده گرفته و در دام افراد سودجو گرفتار می‌شوند

 

مطالب مرتبط:

جنجال 18 ساعت تجاوز به دختر جوان

زایمان مخفیانه دختر 14 ساله در حمام (+عگس)

ماجرای عجیب ولی واقعی زن جوان و جن ها

کشتن یک دختر جوان فقط به خاطر لذت بردن (عکس)

رابطه زنان هوس باز با پسران جوان + عکس

 

جدیدترین مطالب سایت