رفع فیلتر شبکه های اجتماعی بعد از توافقات

رفع فیلتر شبکه های اجتماعی بعد از توافقات

اخبار رفع فیلتر شبکه های اجتماعی بعد از توافقات در سایت تالاب بیش از 2 میلیون کاربر دارای اینترنت پرسرعت شده‌اند. سرعت اینترنت نیز در دانشگاه‌ها بالا رفته و حدود 6 هزار روستا هم دارای اینترنت پرسرعت شده‌اند و نمی‌توان گفت سرعت اینترنت کاهش یافته اما پروژه‌هایی داریم تا سرعت اینترنت بهتر شود.

 

سیدمحمد واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص سیاست و رویکرد دولت درباره شبکه‌های اجتماعی گفت: سیاست دولت تدبیر و امید این است که برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی در داخل درست کنیم.

 

وی با بیان اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌ها در ساخت برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها برای ساخت شبکه‌های اجتماعی کمک و حمایت می‌کند، اظهار داشت: در آن موقع جوانان و مردم می‌توانند به راحتی از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان انتظار رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر را داشت، تصریح کرد: مسئله رفع فیلتر فیس‌بوک و توییتر، مسئله‌ای پروسه‌دار است و بعید می‌دانم در کوتاه‌مدت این اتفاق بیفتد.

 

واعظی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه برخی‌ها می‌گویند سرعت اینترنت بجای افزایش، کاهش یافته است، بیان کرد: تعداد کسانی که سال‌ها در نوبت دریافت اینترنت پرسرعت بوده‌اند زمان تحویل خطوط آنها فرارسیده است.

 

وی ادامه داد: بیش از 2 میلیون کاربر دارای اینترنت پرسرعت شده‌اند. سرعت اینترنت نیز در دانشگاه‌ها بالا رفته و حدود 6 هزار روستا هم دارای اینترنت پرسرعت شده‌اند و نمی‌توان گفت سرعت اینترنت کاهش یافته اما پروژه‌هایی داریم تا سرعت اینترنت بهتر شود.

 

عضو کابینه دولت تدبیر وامید در خصوص مذاکرات ایران با 1+5 نیز ابراز داشت: اگر طرف مقابل بخواهند منطقی برخورد کنند و براساس واقعیات عمل کنند و زیاده‌خواهی نکنند و به حقوق ایران احترام بگذارند به حل مسئله هسته‌ای خوشبین هستم.

 

واعظی در خصوص عملکرد تیم مذاکره‌کننده نیز تاکید کرد: تیم مذاکره‌کننده عملکرد بسیار خوبی داشته و در راستای خط مشی‌های مقام معظم رهبری عمل کرده و درصدد حفظ و صیانت حقوق ملت ایران هستند.

 

مطالب مرتبط

 

شوخی و جوک های خنده دار شبکه های اجتماعی

 

چهره های معروف در شبکه‌ های اجتماعی

 

شوخی های باحال و جدید شبکه های اجتماعی

 

تصاویری زیبا برای کاور شبکه های اجتماعی

جدیدترین مطالب سایت