کم سن ترین نیروی داعش !+ عکس

کم سن ترین نیروی داعش !+ عکس

وقتی جاهلیت و بی عقلی به اوج خود برسد در دل آن گروهی با نام داعش بوجود خواهد امد. داعش دشمن انسانیت است. گروه تروریستی داعش با انتشار عکس این کودک، او را «شیر‌خوار انتحاری» خود نامیده است و اعلام کرد کوچک‌ترین نیروی خود را برای مبارزه آماده کرده است!

 

این گروهک تروریستی پیش از این نیز عکس نوجوانی ۱۲ ساله را در حال تیراندازی منتشر کرده بود و وی را کوچک‌ترین شیر داعش(!) نامیده بود.

 

کم سن ترین نیروی داعش !+ عکس

 

داعش چندی پیش نیز با انتشار ویدئویی با نام “آموزشگاه بچه‌شیرهای فاروق”، مراحل آموزش دفاعی و نظامی کودکان را به نمایش گذاشت.

 

کودکان با پوشیدن یونیفرم نظامی و بستن سربند داعشی ها، عقاید انحرافی و تکفیری، مهارت‌های لازم برای اقدامات تروریستی و نحوه ذبح گروگان‌ها را آموزش می‌بینند.

کم سن ترین نیروی داعش !+ عکس

 

قابل ذکر است بیشتر کودکان حاضر در این پادگان یا توسط عناصر داعش ربوده شده و یا خانواده‌ آنان به دلیل فقر، فرزندانشان را در ازای دریافت پول به پادگان فرستاده‌اند.

 

در پی شکست‌های پیاپی داعش در مناطق مختلف عراق و سوریه، این گروهک با افتتاح پادگان‌های نظامی در مناطق تحت اشغال خود و آموزش خشن‌ترین اقدامات تروریستی به کودکان و نوجوانان از آنان برای عملیات‌های انتحاری سوء استفاده می‌کند.

 

 

منبع:

جامعه جهانی مستضعفین

parsnaz.ir

 

جدیدترین مطالب سایت