اشتباه پزشکان این خانم را 2 نیم کرد + عکس

اشتباه پزشکان این خانم را 2 نیم کرد + عکس

اشتباه پزشکان این خانم را 2 نیم کرد، این زن به دلیل بیماری سختی که داشت و اشتباه پزشکی از وسط نصف شد.

 

این زن جوان 32 ساله آنقدر خوش شانس نبود که پزشکامن بتوانند بیماری واقعی او را در کودکیش تشخیص بدهند .عدم تشخیص صحیح یک بیماری فوق‌العاده نادر سبب شد تا نیمی از بدن یک کودک تازه به دنیا آمده از بین برود.

 

یک زن 32 ساله به نام اشلی Karpiel اهل ایالات متحده از بدو تولد مبتلا به بیماری نادر Fibrodysplasia بوده است که بر اثر آن بتدریج تمامی اعضای بدن او شامل تاندون‌ها، عضلات و لیگامان‌ها به استخوان جامد و سفت تبدیل خواهند شد.گفتنی است، در حال حاضر تنها 2 میلیون نفر در سراسر جهان به این بیماری مبتلا شده‌اند که درمانی نیز تا به حال برای آن یافت نشده است.

 

اشتباه پزشکان این خانم را 2 نیم کرد + عکس

 

بررسی‌ها نشان می‌دهند،‌ در اثر این بیماری به آرامی اعضای هم‌بند به استخوان تبدیل می‌شود و در فازهای نهایی، بیمار تبدیل به یک جسم غیر متحرک می‌شود و در نهایت به دلیل استخوانی شدن غضروف قفسه و فلج شدن ریه بیمار در اثر کمبود اکسیژن و ایست قلبی جان خود را از دست می‌دهد.

 

در ابتدا پزشکان در دو سالگی خانم Karpiel سرطان را در سمت راست بدن او تشخیص داده بودند و مجبور به قطع کامل بازو و حتی کتف او شدند اما پس از انجام آزمایشات دقیق‌تر بیماری Fibrodysplasia را در او تشخیص دادند.

 

در حال حاضر بیماری در خانم Karpiel به فازهای میانی رسیده و او قادر به حرکت دادن پای راست خود نیست اما امیدوار است بتواند با فعال نگه داشتن خود روند بیماری را به تاخیر بیندازد.بیماری FOP یک بیماری ژنتیکی است و هر ضربه‌ای حتی یک ضربه کوچک می‌تواند روند استخوان سازی اعضای بدن را تشدید کند.

 

زایمان جالب این زن در ایالت تگزاس آمریکا (+عکس)

زندگی جالب این زن بدون دست + تصاویر

شوهری که زن خیانتکار خود را مجازات کرد + عکس

 

جدیدترین مطالب سایت