برادران ترامپ با اسرائیل رابطه هایی داشتند که لو رفت

برادران ترامپ با اسرائیل رابطه هایی داشتند که لو رفت

برادران ترامپ با اسرائیل رابطه هایی داشتند که لو رفت

دونالد ترامپ رییس جمهور کشور آمریکا برادرانی دارد که رابطه ی زیاد خوبی با او ندارند و این سبب امکان شده تا با اسرائیل رابطه های مخفی داشته باشند در ادامه با برادران ترامپ با اسرائیل رابطه هایی داشتند که لو رفت در سایت تالاب همراه شوید.

 

در ظاهر به نظر می رسد که دونالد ترامپ با اسرائیل میانه خوبی ندارد اما جالب است بدانید که خانواده ترامپ ها با تجار اسرائیل رابطه بسیار خوبی دارند. اندکی بعد از دیدار جنجالی دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روزنامه های چاپ تل آویو اسنادی از دوستی و شراکت اقتصادی خانواده میلیاردر کاخ سفیدبا تجار اسرائیلی فاش کردند. پیش از این جروزالم پست گزارش داده بود که ادی و جولس برادران ناتنی ترامپ در اسرائیل از جمله سرمایه گذارانی هستند که در تامین هزینه دانشگاه تل آویو سهیم شده اند.البته برخی محافل ارتباط آنها با ترامپ را نفی می کنند.

 

 براساس گزارشی که روزنامه معروف معاریو اسرائیل منتشر کرده است  2 برادر ترامپ در حیفا اسراییل مالک  شرکت شیمیایی هستند

 

یکی از دو برادر ترامپ در اسرائیل پیش از این به اتهام آزار و اذیت زنان تحت تعقیب قرار گرفته بود.به باور ناظران حضور فعال براداران ترامپ در اسرائیل نقش زیادی در دوستی اخیر دولت نتانیاهو با ترامپ ایفا کرده است.

 

جدیدترین مطالب سایت