افرادی که به آنها سبد کالا تعلق می گیرد مشخص شدند

افرادی که به آنها سبد کالا تعلق می گیرد مشخص شدند

دولت مشمولان جديد سبد کالا را تعيين کرد. هيئت دولت عصر يکشنبه در جلسه اي به رياست اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس جمهور، پيشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي درباره دستورالعمل اجرايي بسته حمايت غذايي را مورد بحث و بررسي قرار داد.

 

به گزارش تالاب ، به موجب اين دستورالعمل، در مرحله اول کليه مستمري بگيران سازمان هاي حمايتي کميته امداد امام خميني(ره) و سازمان بهزيستي مشمول دريافت بسته حمايت غذايي مي شوند.

 

ارزش سبد کالا براي هر نفر در هر مرحله 200هزار ريال تعيين شد

 

اعتبار پيش بيني شده براي هر نفر در هر مرحله از توزيع اين بسته دويست هزار ريال و براي هر خانوار حداکثر يک ميليون و چهارصد هزار ريال تعيين شده است.

 

همچنين بر اساس بخشي از اين دستورالعمل، توزيع شير رايگان در طول سال تحصيلي ۹۴-۹۳ براي دانش آموزان دوره ابتدايي و دوره اول متوسطه حداقل هفتاد نوبت با اختصاص مبلغ سه هزار ميليارد ريال مورد موافقت قرار گرفت.

 

وزير رفاه در حاشيه يک برنامه خبري از توزيع سبد کالا ويژه اقشار آسيب‌پذير از اواخر ارديبهشت ماه خبر داده بود که در زمان وعده داده شده محقق نشد.

 

البته همواره درباره گروه هاي مشمول دريافت سبد کالا صحبت از گروه هاي آسيب پذير همچون مددجويان بهزيستي و کميته امداد بود.

 

نمايندگان کارگري کشور نيز در نامه اي به وزير رفاه از وي خواسته بودند تا کارگران را در فهرست دريافت کنندگان مرحله جديد سبد کالا قرار دهند.

 

روز يکشنبه نيز وزير رفاه در حاشيه يک برنامه خبري گفته بود که به زودي نحوه توزيع سبد کالا اعلام خواهد شد و منتظريم تا دولت گروه هدف را براي دريافت سبد کالا اعلام کند.

 

 

جدیدترین مطالب سایت