شرایط اعطای وام به دانشجویان دکتری

شرایط اعطای وام به دانشجویان دکتری
دانشجویان مقطع دکتری روزانه رشته‌های مربوط به وزارت علوم، تحقیقات وفناوری برای استفاده از وام ویژه دکتری در نیمسال دوم ۹۴-۹۳ باید دارای شرایط و مدارکی باشند.

به گزارش ایسنا دانشجویان دکتری برای دریافت وام باید امتحان جامع خود را گذرانده باشند و اسامی آنها در لیست ارسالی از طرف معاونت پژوهشی دانشگاه باشد. هم چنین حداقل دو سال به فراغت از تحصیل آنها باقی مانده باشد.

بر اساس این گزارش، به دریافت‌کنندگان پژوهانه و دانشجویانی که بدهی معوقه (درمقاطع تحصیلی قبلی – اجاره بهاء خوابگاه) به صندوق دارند وام تعلق نمی‌گیرد.

 

هم چنین متقاضیان وام باید در مقطع تحصیلی قبل تسویه حساب و یا دفترچه قسط دریافت کرده و در سیستم صندوق رفاه، فارغ التحصیلی آنان ثبت شده باشد. در غیر اینصورت امکان درخواست وام مقدور نخواهد بود.

لازم است دانشجویان هنگام درخواست وام، دو سند تعهد محضری جدید با دو ضامن معتبر به همراه حکم کارگزینی ضامنین که کارمند رسمی یا پیمانی باشد، به همراه داشته باشند.

 

آنها هم چنین باید فرم‌های درخواست وام را دریافت و تکمیل کنند و فرم آنها توسط استاد راهنما و مدیر گروه و معاون پژوهشی دانشکده و معاون پژوهشی دانشگاه و اداره خوابگاه‌ها اتاق ۱۱۰ ساختمان دانشجویی تائید شود و آن را به مسئول مربوطه تحویل دهند.

 

به گزارش روابط عمومی تربیت مدرس دانشجویان باید پرونده دانشجویی داشته و شماره حسابی از تجارت کارت جوان ارئه دهند.

 
 
 
منبع: ایسنا
 
 
 
جدیدترین مطالب سایت