تجاوز جنسی دکتر قلابی به زن ماساژور مطعلقه

مجموعه : اخبار حوادث
تجاوز جنسی دکتر قلابی به زن ماساژور مطعلقه

تجاوز جنسی دکتر قلابی

 

هیچگاه نباید به مردی که محرم نیستید اعتماد کنید و پا به منزل وی بگذارید .

 

مردی که خود را دکتر معرفی کرده بود به زن جوان تجاوز کرد.

 

دکتری قلابی که به زنی تعرض کرده بود، با شکایت این زن بازداشت و به دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد.

 

به گزارش تالاب به نقل از شرق، زنی جوان اواخر سال گذشته به مأموران پلیس مراجعه کرد و گفت: مدتی قبل مردی که خود را پزشک معرفی می‌کرد، من را آزار و اذیت کرد.

 

او در توضیح آنچه اتفاق افتاده ‌بود، گفت: مدتی قبل از این حادثه با مردی آشنا شدم که خودش را پزشک فیزیوتراپ معرفی کرد. از آنجایی که از شوهرم جدا شده بودم و تنها زندگی می‌کردم و دنبال کار بودم، گفت می‌تواند برایم کاری درست کند.

 

او مدعی شد یک مرکز فیزیوتراپی دارد و چون من ماساژور بودم، گفت می‌توانم در مرکز فیزیوتراپی او مشغول به کار شوم. او کارت ویزیتش را به من داد. روی کارت نوشته‌ بود اسپانسر کارگردانی مشهور هم هست.

 

وقتی تحقیق کردم، متوجه شدم او واقعا اسپانسر آن کارگردان است به‌همین‌دلیل به او اعتماد کردم چند روز بعد با او تماس گرفتم و با هم قرار گذاشتیم.

 

او گفت فعلا مرکز فیزیوتراپی تعطیل است و من باید به خانه‌اش بروم و در آنجا درباره کار صحبت کنیم. سر قرار حاضر شدم درباره حقوق و وظایفی که باید انجام می‌دادم، با هم صحبت کردیم.

 

زن جوان ادامه داد: آخر سر به او گفتم خودم دچار درد دست‌وپا هستم و نمی‌دانم چه کنم که خوب شوم. مرد جوان به من قرصی داد و گفت این قرص مسکنی است که برای بیمارانش تجویز می‌کند و گفت اگر آن قرص را بخورم، حتما خوب می‌شوم. دقایقی بعد از اینکه قرص را خوردم خوابم برد.

 

درواقع حالت بیهوشی بود چون اصلا متوجه اطرافم نبودم. وقتی بیدار شدم متوجه شدم روی تخت هستم و به من تعرض شده ‌است، بلافاصله از آن خانه بیرون آمدم و تصمیم گرفتم شکایت کنم.

 

به مراجع قانونی رفتم و گفتم دکتری با این مشخصات به من تعرض کرده‌ است، اما در کمال تعجب متوجه شدم او دکتر نیست.

 

توضیح دادم این مرد مرکز فیزیوتراپی دارد و آدرسی که به من داده ‌بود، را دادم اما مشخص شد اصلا چنین مرکزی وجود ندارد. مرد جوان نه‌فقط به من دروغ گفته و کلاهبرداری کرده‌ است، بلکه من را مورد آزار جنسی قرار داده و من از او شکایت دارم.

 

پرونده با توجه به شکایت مطرح‌شده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. قضات شعبه هفتم بعد از خواندن شکایت اولیه زن جوان، دستور جلب و بازداشت دکتر قلابی را صادر کردند.

 

او در تحقیقات اولیه اتهام خود را رد کرد و گفت: این زن دروغ می‌گوید من چنین کاری نکرده‌ام. او با رضایت خودش به خانه من آمد و آنچه درباره تعرض و وعده من برای کار می‌گوید، درست نیست.

 

اما زن جوان کارت ویزیتی که او داده‌ بود را به دادگاه ارائه داد و یک‌بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد و جزئیات حادثه را توضیح داد.

 

درحال‌حاضر هیأت قضات تحقیقات خود را درباره این پرونده آغاز و ضمن بازجویی از متهم، زن جوان را نیز به پزشکی قانونی معرفی کرده‌اند.

جدیدترین مطالب سایت