جنایتی وحشتناک و جنجالی این دو قاتل (+عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
جنایتی وحشتناک و جنجالی این دو قاتل (+عکس)

جنایتی وحشتناک و هولناک این دو قاتل

با پیدا شدن جسدی در داخل کانال آب و انتقال آن به پزشک قانونی و تشخیص هویت جنازه انجام شد . جسد با اصابت سه گلوله به سر و اصابت جسم تیز به گردن، کتف و پهلو کشته شده است با ما در سایت تالاب باشید با بهترین ها در دو پسر جوان که پس از قتل، جسد قربانی خود را داخل کانال آبی انداخته بودند، در جلسه دادگاه، اتهام جنایت را به گردن یکدیگر انداختند.

 

به گزارش تالاب تحقیقات جنایی برای کشف این پرونده از 22 مرداد سال 93 و به‌دنبال گزارش ناپدید شدن مرد جوانی در دستور کار پلیس قرار گرفت. شاکی به ماموران گفت: برادر 31 ساله‌ام یک ‌هفته قبل برای دیدن دوستانش از خانه‌اش در زعفرانیه خارج شد و پس از آن دیگر خبری از او نداریم.

 

پس از این شکایت، شماره پلاک پژو207 در سیستم پلیس ثبت شد و ماموران خودرو را درحالی که هر چهار چرخ آن سرقت شده بود، در ساوه پیدا کردند. همزمان با کشف خودرو مشخص شد جسدی ناشناس در ساختمانی متروکه در شهر آبسرد، از توابع شهرستان دماوند کشف و به پزشکی قانونی منتقل شده است.

 

خانواده او بعد از مشاهده جنازه، هویت او را تائید کردند و در معاینه تیم پزشکی قانونی علت مرگ، اصابت سه گلوله به سر و اصابت جسم تیز به گردن، کتف و پهلوی کامران تشخیص داده شد.

 

شناسایی متهمان

کارآگاهان در جریان تحقیقات متوجه شدند مقتول آخرین بار برای ملاقات با دو نفر از دوستانش به نام‌های سعید 26 ساله و سهیل 22 ساله از خانه خارج شده بود. بنابراین سینا و سهراب دستگیر و برای انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شدند.

 

متهمان در اعترافات خود به کارآگاهان گفتند: «مقتول از دوستان صمیمی ما بود. او وضعیت مالی خوبی داشت و پژو 207 سوار می‌شد. ما همیشه به او حسادت می‌کردیم تا این‌که پس از چند باری که وضعیت مالی خودش را به رخ ما کشید و آن را برجسته و پررنگ کرد، ما نیز برای انتقامجویی تصمیم به سرقت خودروی پژو 207 و قتل کامران گرفتیم.»

 

در بازجویی‌ها سهیل قتل را به گردن گرفت و پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.دیروز متهمان به ریاست قاضی عبداللهی پای میز محاکمه قرار گرفتند که نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست اتهام سهیل را مباشرت در قتل و سعید را معاونت در قتل اعلام کرد.

 

سپس مادر مقتول به عنوان اولیای دم در جایگاه قرار گرفت و برای قاتل پسرش درخواست مجازات قصاص کرد. او درحالی که بشدت گریه می‌کرد، برای متهمان اشد مجازات را درخواست کرد و گفت: حاضر به اعلام رضایت نیستم.

 

3 گلوله شلیک کردیم

رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به سهیل از او خواست از خود دفاع کند که پسر جوان گفت: من و مقتول با هم دوست بودیم. یک روز او با من تماس گرفت و خواست به ویلایی در دماوند برویم و در مهمانی هم‌دانشگاهی‌های او شرکت کنیم.

 

من آخر هفته با دختر مورد علاقه‌ام قرار داشتم و بهانه آوردم که نمی‌آیم، اما او اصرار کرد و وقتی فهمید سعید هم پیش من است، گفت او را با خودت بیاور. روز قتل من و سعید به ولنجک رفتیم و مقتول با خودروی پژو 207 خود به دنبال ما آمد.

 

در مسیر من و سینا مشروب خوردیم، اما مقتول به خاطر این‌که راننده بود، نخورد. بعد هم مواد کشیدیم. مرد جوان از من پرسید چرا ناراحتی؟ که سعید در پاسخ گفت به خاطر این‌که می‌خواهد ازدواج کند.

جنایتی وحشتناک و جنجالی این دو قاتل (+عکس)

جنایتی وحشتناک و جنجالی این دو قاتل

 

وی ادامه داد: مقتول وقتی فهمید می‌خواهم با چه کسی ازدواج کنم، شروع به بد گفتن در مورد دختر مورد علاقه‌ام کرد. بر سر این موضوع درگیر شدیم و با سلاح کلت ساچمه‌ای سه گلوله به سمت او شلیک کردم. موقع شلیک چشمانم را بستم و نمی‌دانم به کجا شلیک کردم. مرد جوان درحالی که مجروح شده بود، به خواهر سعید فحش داد که سعید عصبانی شد و او را از داخل خودرو بیرون کشید و با چاقو ضربه‌ای به گلویش زد و بعد جسد او را داخل کانال آب انداخت.

 

رئیس دادگاه: پیش از این اعتراف کرده بودی که با انگیزه گرفتن خودروی مقتول، او را به تنهایی کشته‌ای.متهم به قتل: اعترافاتم تحت فشار بازجویی بود. از سوی دیگر سینا به‌خاطر من درگیر این ماجرا شده بود. حتی می‌خواستم چاقو را از سعید بگیرم که دو انگشتم برید و قطع شد. داخل پارکینگ خانه ما دو ماشین بود و پدرم پول توجیبی خوبی به من می‌داد. نیاز به قتل برای سرقت ماشین نداشتم.

 

در ادامه رسیدگی به این پرونده، سعید در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: من روی صندلی عقب بودم و صدای ضبط زیاد بود. نفهمیدم سهیل و مقتول چرا باهم درگیر شدند. فقط دوستم با کلت سه گلوله به مقتول شلیک کرد و با چاقو گلویش را برید. من زمان قتل دستم در گچ بود و نمی‌توانستم با چاقو به مقتول ضربه بزنم.پس از دفاعیات دو متهم و وکلای آنها، قضات برای تصمیم‌گیری درباره متهمان وارد شور شدند.

 

جدیدترین مطالب سایت