جنجال تجاوز به بازیگر جذاب باردار در کافی شاپ (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
جنجال تجاوز به بازیگر جذاب باردار در کافی شاپ (عکس)

پرده برداری جنجالی بازیگر مشهور زن از تجاوزی که به او شد

بازیگر مشهور زن از 2 تجاوزی که به او شد پرده برداری کرد. این بازیگر از تجربه وحشتناک مورد تجاوز قرار گرفتن لب به اعتراف گشود.

 

به گزارش تالاب، بازیگر معروف زن از تجاوز جنسی دردناکی که بر سرش آمده است پرده برداشت .

 

این بازیگر خانم برای اینکه به زنان دیگر شهامت دفاع از خود و مقصر ندانستن خود را بدهد در یک مصاحبه از ضربه روحی و روانی که بر اثر تجاوز جنسی تحمل کرده بود گفت .

 

ماجرا ازین قرار است که  اوان ریچل وود ” Evan Rachel Wood” بازیگر و خواننده امریکایی در مورد اینکه در گذشته مورد تجاور قرار گرفته بود، لب به اعتراف گشود.

جنجال تجاوز به بازیگر جذاب باردار در کافی شاپ (عکس)

تجاوز وحشیانه به زن بازیگر در کافی شاپ

 

اوان ریچارد وود، آشکارا از اینکه دو بار مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بود با خبرنگار یکی از رسانه ها صحبت کرد. اوان تجربیات تلخ خود را در مورد گذشته دردناک اش با تمام زنان در میان گذاشت.

 

در طول مصاحبه اخیر خود اعتراف کرد از لحاظ جسمی، روانی و جنسی مورد آزار و اذیت قرار گرفته که این منجر شده از نظر ورانی تا مدت ها آشفته باشد.

 

به رغم اینکه جزئیات بیشتری در این خصوص ارائه نکرده، اما در ایمیلی جداگانه با خبرنگار دیگری روز بعد از انتخابات ریاست جمهوری امریکا تایید کرد که موردتعرض جنسی قرار گرفته است.

 

وی در این ایمیل اذعان داشته است: “بله من مورد تجاوز قرار گرفتم. یک بار با شخصی که با هم در رابطه آشنایی بسر می بردیم و بار دیگر توسط صاحب یک کافی شاپ مورد تجاوز قرار گرفتم.

 

ما در جهانی زندگی می کنیم که تبعیض جنسی در آن بیداد می کند. آسیب پذیری زنان به جنسیت آنها گره خورده است.” آثار این تجاوز جنسی تا مدت ها با این هنرمند همراه بوده تا اینکه با تولد فرزندش همه چیز به یکباره برای اش تغییر کرد.

 

وی حرفه بازیگری خود را اواخر دهه ۱۹۹۰ با بازی در چندمجموعه تلویزیونی از جمله “گوتیک امریکایی” و “یک بار و دوباره” آغاز کرد. اوان نخستین بازی خود را به عنوان نقش اول در فیلم اسرار کوچک تجربه کرد و پس از آن به عنوان فردی بالغ برای فیلم درام و نوجوانانه سیزده نامزد جایزه گولدن گلوب شد.

 

جدیدترین مطالب سایت