حمله پسر دیوانه به دانشجویان و زیر گرفتن آنها با ماشین + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
حمله پسر دیوانه به دانشجویان و زیر گرفتن آنها با ماشین + عکس

اقدام وحشیانه یک دانشجو در یکی از دانشگاه های ایالت اوهایو

 

یکی از دانشجوهای دانشگاه ایالت اوهایو در اقدامی عجیب به سمت دانشجویان دانشگاه ابتدا با ماشین و سپس با چاقو حمله کرد.

 

به گزارش تالاب، دانشجویان دانشگاه که به خاطر زنگ خطر آتش سوزی به حیاط محوطه دانشگاه ریخته بودند توسط یک دانشجوی پسر غافلگیر شدند ! در واقع آژیر آتش سوزی را این پسر دانشجو به صدا درآورده بود تا همه ی دانشجویان به حیاط دانشگاه بیایند و سپس با خودرو شخصیش به سمت آنها حمله کرد و 11 نفر از آنان را زیر گرفت ! دوربین‌های مداربسته حیاط دانشگاه لحظه‌ای را ثبت کرده‌اند که یک دانشجو، دیگر دانشجویان را زیر گرفته است.
 

این دانشجوی پسر تنها به این عمل عجیب و وحشیانه اکتفا نکرده بلکه با خود سلاح چاقو حمل نموده و بوسیله چاقو دانشجویان دیگر را مورد ضرب و جرح قرار داد . تصاویری که می‌بینید مربوط به لحظه‌ای می‌شوند که یک دانشجو در روز دوشنبه در دانشگاهی در ایالت اوهایو با ماشین خود دانشجویان دیگر را زیر گرفت و با چاقو برخی از آن‌ها را زخمی کرد.

حمله پسر دیوانه به دانشجویان و زیر گرفتن آنها با ماشین + عکس

زیرگرفتن دانشجویان با خودرو

 

بر اساس گزارش نیروهای پلیس اوهایو، روز دوشنبه بود که در دانشگاه ایالت اوهایو آژیر خطر مربوط به آتش‌سوزی در این دانشگاه به صدا درآمد اما این اتفاق، کاردانشجوی این دانشگاه به نام عبدالرزاق علی ارتان بود که قصد داشت تا دانشجویان را از داخل کلاس‌ها بیرون بکشد.

 

به محض اینکه دانشجویان ساعت 10 صبح در حیاط دانشگاه پخش شدند، ارتان با خودرو خود به سمت این دانشجویان حمله‌ور شد و اکثر آن‌ها را زیر گرفت اما این کار برای اوکافی نبود و از ماشین خود پیاده شد و با استفاده از چاقویی که به همراه داشت به دانشجویان حمله کرد.

حمله پسر دیوانه به دانشجویان و زیر گرفتن آنها با ماشین + عکس

قتل دانشجویان به دست این پسر

 

به گزارش دیلی میل، عبدالرزاق علی ارتان با استفاده از چاقوی خود 11 نفر را زخمی کرد که یکی از آن‌ها در شرایط وخیم به سر می‌برد.

 

بر اساس این گزارش، پس از اینکه نیروهای پلیس اوهایو خود را به دانشگاه رساندند، برای اینکه بتوانند جلوی او را بگیرند چاره‌ای نداشتند جز شلیک به ارتان که افسر 28 ساله ای او را با شلیک گلوله از پای درآورد.گفتنی است؛ همه این تصاویر توسط دوربین مداربسته نصب شده در حیاط دانشگاه گرفته شده‌اند.

 

جدیدترین مطالب سایت