دام جوان ۳۰ ساله برای زنان و دختران جوان + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
دام جوان ۳۰ ساله برای زنان و دختران جوان + عکس

دزدی از زنان و دختران جوان به عنوان مسافرکش

جوان 30 ساله کهبا نقشه ای مکارانه از زنان جوان زورگیریکرده و برای آنها ایجاد مزاحمت می کرد، دستگیر شد.

 

به گزارش تالاب به نقل از رکنا، این مرد جوان با خودروی پراید خود زنان جوان را به عنوان مسافر سوار می کرد و پس از طی مسافت کوتاهی، هنگامی که به خیابانی خلوت می رسیدند با این ادعا که باید هرچه رسیع تر با خانواده اش تماس بگیرد طعمه های خود را در رودربایستی قرار می داد و گوشی تلفن آنها را می گرفت.

 

او سپس توقف می کرد و با حمله به سوی زنان جوان طلاها، وجوه نقد و مدارک آنها را زورگیری می کرد. مرد جوان، طعمه خود را پیاده کرده و به سرعت متواری می شد.

 

سارق خشن در‌آخرین سرقت ، با همین ترفند خانم جوانی را در بلوار شهید رجایی سوار خودروی خود کرد . او پس از سرقت گوشی و یک میلیون و پانصد هزار ریال وجه نقد ، مالباخته را با حالتی خشن از خودروپیاده کرد و متواری شد.

 

اما از روز بعد مزاحمت های سارق زورگیر برای این زن با تهدید به انتشار عکس های خصوصی او آغاز شد.

 

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در این باره به رکنا گفت: در پی این گزارش کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی در مشهد تحقیقات خود را آغاز و با توجه به سرنخ های موجود ، متهم پرونده را در اقدامی غافلگیرانه شناسیی و در بلوار سرخس مشهد دستگیر کردند.

 

سرهنگ حمید رزمخواه افزود: این جوان 30 ساله تاکنون به سه فقره زورگیری از زنان جوان با این شیوه اعتزراف کرده و تحقیقات از او ادامه دارد.

 

جدیدترین مطالب سایت