دستگیری آدم رباها

مجموعه : اخبار حوادث
دستگیری آدم رباها

دستگیری آدم رباها

سرگرد سینکایی گفت:ماموران كلانتری 151 یافت آباد روز یک شنبه با دستگیری دو مرد آدم ربا، به سناریو آدم ربایی نافرجام در این منطقه پایان دادند.

 

حوادث – به گزارش مردم سالاری، سرگرد عطاءالله سینكائی رئیس كلانتری 151 یافت آباد ضمن اشاره به این موضوع در ادامه گفت: شنبه شب خانم جوانی پس از مراجعه به كلانتری خبر ربودن برادرش را اعلام كرد. این زن جوان که خود را «رابعه» معرفی کرد در اظهاراتش به ماموران گفت:صبح روز یک شنبه فرد یا افرادی برادرم که «جمعه» نام دارد را ربوده و در ازای آزادیش مبلغ شش میلیون تومان تقاضا كرده اند.

 

شاکیه ادامه داد:من نیز که سر درگم مانده بودم مبلغ مذکور را به حساب آنها واریز نمودم ولی آدم ربایان پس دریافت پول نه تنها برادرم را آزاد نكرده بلکه تقاضای یك میلیون و دویست هزار تومان دیگر كردند كه بعد از این درخواست برای شكایت به كلانتری مراجعه کرده و به قانون پناه آوردم».

 

سرگرد سینکایی در ادامه افزود:به دنبال اظهارات شاکیه ماموران كلانتری پس از شنیدن صحبت های این زن ضمن اطمینان از صحت گفته های وی از او خواستند تا با آدم ربایان تماس گرفته و برای تحویل پول با آنان قرار بگذارد.

 

این مقام مسئول در پلیس پایتخت اضافه کرد:در ادامه شاکیه با آدم ربایان تماس گرفته و اعلام داشت که پول حاضر است محلی را تعیین کنید تا مبلغ مذکور را به شما برسانم.

 

در ادامه محل قرار ضلع شمالی بلوار آزادگان تعیین شد و ماموران کلانتری 151 یافت آباد به همراه شاکیه به محل قرار اعزام شده و بطور نامحسوس محل را زیر نظر گرفته و تحت پوشش كامل اطلاعاتی خود قرار دادند.

 

سینکایی تصریح کرد:هنوز نیم ساعتی از عملیات تعقیب و مراقبت پلیسی نگذشته بود که دو مرد جوان برای دریافت مبلغ مذکور در محل حضور پیدا کردند در همین حین ماموران طی یک عملیات ضربتی در اقدامی غافلگیرانه متهمان را بازداشت و به كلانتری منتقل کردند.

 

وی تصریح کرد:متهمان که «عطا محمد» و»محمد» نام داشتند پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی های فنی قرار گرفتند که در بازجویی های فنی مشخص شد آدم ربایان با نقشه قبلی برادر شاکیه را ربوده و قصد اخاذی از وی را داشتند که با اقدامات اطلاعاتی ماموران دستگیر شدند.

 

کلانتر 151 یافت آباد در پایان خاطرنشان کرد:ماموران متهمان را به همراه پرونده ایی که در این رابطه تشکیل دادند برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان تیم مبارزه با آدم ربایی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دادند.

 

 

جدیدترین مطالب سایت