دستگیری خواننده تجاوزگر

مجموعه : اخبار حوادث
دستگیری خواننده تجاوزگر

دستگیری خواننده تجاوزگر

فرمانده انتظامی ویژه کیش از دستگیری خواننده یکی از رستوران‌های معروف این جزیره به اتهام اغفال و تعرض به یکی از گردشگران خبرداد.

 

سرهنگ حسین دهکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از مسافران و گردشگران جزیره کیش به مقرانتظامی و اعلام شکایت از یکی از خوانندگان برنامه‌های موسیقی زنده رستورانی مبنی بر این که توسط وی مورد اغفال و تعرض قرار گرفته، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه ماموران با تشکیل اکیپی از عوامل آگاهی متهم را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده، تحویل مقامات قضایی شد و پرونده وی به همراه وسایل و مدارک موجود به دادگاه کیفری استان هرمزگان ارسال شد.

 

دهکی به برخی از افراد که با سوءاستفاده از موقعیت و جایگاه خود در سطح جزیره کیش قصد اعمال خلاف شئونات اسلامی دارند، هشدارداد: پلیس جزیره کیش به هیچ عنوان اعمال خلاف منافی اخلاق و عفت عمومی را برنمی‌تابد و با تمام توان در مقابل این افراد ایستاده و در چارچوب قانون و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

 

فرمانده انتظامی ویژه کیش به کلیه دارندگان تورها و رستوران‌های تفریحی همراه با موسیقی زنده هشدار داد که عملکردشان به صورت شبانه‌روزی زیر نظر و رصد پلیس قرار داشته و تمام حوادث و حواشی مراسمات آنها در پرونده صاحبان این مراکز ضبط و به موقع، برخورد می‌شود.

 

جدیدترین مطالب سایت