دعوای مسافربرهای شخصی با رانندگان تاکسی (+عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
دعوای مسافربرهای شخصی با رانندگان تاکسی (+عکس)

این دعوای وحشتناک می توانست منجر بدتر از این ختم شود و شاید قتلی رخ میداد.

 

به گزارش تالاب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان چند سالی است دعوای مسافربرهای شخصی با رانندگان تاکسی آن هم بر سر مسافر به یک موضوع مهم تبدیل شده است،درگیری هایی که به چاقو کشی و قمه کشی ختم می شود و گاها عاقبت هولناکی را رقم می زند.

 

از آنجایی که مردم برای رسیدن به مقصد در کوتاه ترین زمان ممکن به استفاده از مسافربرهای شخصی رو می آورند، همین امر باعث اعتراض رانندگان تاکسی می شود که تنها منبع درآمدشان از این راه است.

 

دعوای مسافربرهای شخصی به معضلی تبدیل شده که انگار پلیس هم توان مقابله با آن را ندارد و بارها این مسافربرهای شخصی به تاکسیرانان حمله ور شده اند.

مردم نمونه ای از این درگیری ها را سال گذشته در پایانه قلهک مشاهده کردند که طی آن تعدای مسافربرهای شخصی با چوب و چماغ به جان تاکسیرانان افتادند و آنان را مجروح کردند، البته پلیس پس از مدتی عاملان درگیری را شناسایی و دستگیر کرد.

دعوای مسافربرهای شخصی با رانندگان تاکسی (+عکس)

هر از چند گاهی از این دست خبرهای درگیری مسافربرهای شخصی به گوش می رسد که در آخرین نزاع شاهد دعوای مسافربرشخصی با پلیس و سپس ضرب و شتم راننده تاکسی با چاقو بودیم.

اسماعیل بیگی معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران در این باره به خبرنگار ما می گوید: سه شنبه هفته گذشته در شمال غرب تهران در منطقه 2 یک مسافر بر شخصی به پلیس راهور و راننده تاکسی حمله ور شد و برروی راننده تاکسی چاقو کشید.

دعوای مسافربرهای شخصی با رانندگان تاکسی (+عکس)

وی با اشاره به مجروحیت تاکسیران بر اثر ضربه چاقو اذعان داشت: قربانی به بیمارستان منتقل شد و  بنا به گفته پزشکان احتمال قطع انگشت وی وجود دارد.

 

اسماعیل بیگی در پایان اذعان کرد: با پلیس امنیت  مکاتبه‌ای داشته‌ایم و قرار شد به شکایت سازمان تاکسیرانی رسیدگی ویژه شود و ما همچنان پیگیر این موضوع هستیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان

جدیدترین مطالب سایت