راز قتل خواننده جوان زن فاش شد !+ عکس

مجموعه : اخبار حوادث
راز قتل خواننده جوان زن فاش شد !+ عکس

هنوز راز قتل خواننده جوان آمریکایی که بعد از کنسرت با تیر اندازی مردی کشته شد معلوم نیست. قاتل وی بعد از تیر اندازی خودکشی کرد. تحقیقاتی که بعد از حادثه تیراندازی روز گذشته که منجر به کشته‌شدن یک خواننده آمریکایی شد نشان می‌دهند که ضارب سراسر آمریکا را به دنبال این خواننده بوده تا وی را به قتل برساند.

 

به گزارش تالاب بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، پلیس فلوریدا با انتشار تصویری اعلام کرده فرد مظنون به تیراندازی، جوانی 27 ساله به نام «کوین لویبل»(Kevin Loibl) بود که پس از تیراندازی به خواننده، خود را نیز کشت.

راز قتل خواننده جوان زن فاش شد !+ عکس

راز قتل خواننده جوان زن فاش

 

به گفته پلیس، وی در حادثه دیروز دو اسلحه و یک چاقوی شکاری به همراه داشته است.

 

به گفته سخنگوی پلیس فلوریدا- «کوین لویبل» 27 ساله که اهل سن‌پترزبورگ ایالت فلوریدا است، دو بار و بعد از دو کنسرت «کریستینا» در اورلاندو و فلوریدا از وی امضاء گرفته است.

 

«گریمی» ستاره 22 ساله موسیقی که پس از انتشار ویدئوهایش در یوتیوب و شرکت در برنامه تلویزیونی «ویس»(the voice) شناخته شد، روز شنبه پس از اجرای کنسرتش در شهر اورلاندو، هنگامی که در حال امضا دادن به هوادارانش بود هدف گلوله قرار گرفت و سپس در بیمارستان درگذشت.

راز قتل خواننده جوان زن فاش شد !+ عکس

«جان مینا»(John Mina) رئیس پلیس اورلاندو به خبرنگاران گفت: “هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه آنها همدیگر را می‌شناختند وجود ندارد و در حال حاضر پلیس برای کشف انگیزه ضارب در حال بررسی گوشی تلفن همراه وی است.

 

به گفته «مینا» برادر «گریمی» که در صحنه حادثه با ضارب گلاویز شده بود از واردشدن آسیب بیشتر جلوگیری کرده است؛ وی با مطرح کردن این موضوع علت مرگ «کوین» را خودکشی اعلام کرد.

راز قتل خواننده جوان زن فاش شد !+ عکس

بر اساس این گزارش، تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد و به احتمال زیاد رازهای دیگری از پشت پرده این حادثه بر ملا خواهد شد.

 

تسنیم

جدیدترین مطالب سایت