زن بیوه به خاطر عاشق شدن خودکشی کرد

مجموعه : اخبار حوادث
زن بیوه به خاطر عاشق شدن خودکشی کرد

خودکشی عجیب زن بیوه به خاطر عاشق مرد متاهل شدن

زن بیوه ای که به خاطر عشق و علاقه اش به مرد متاهل اقدام به خودکشی کرده است. بسیاری از داستان های عاشقانه سرانجام خوبی ندارند.

 

به گزارش تالاب، یک ماجرای عشقی عجیب باعث خودکشی زن بیوه 22 ساله شد ! دختر جوان که با همکار متاهلش رابطه عاشقانه برقرار کرده بود بعد از اینکه رابطه ی آنها لو میرود و رئیس شرکت او را از اداره اخراج میکند به رابطه غیر اخلاقی خود ادامه میدهد اما پس زده شدنش از سوی مرد جوان باعث میشود خودکشی کند . زن بیوه که در محل کارش دلباخته مرد متاهلی شده بود وقتی شکست خورد خودکشی کرد.

 

خودکشی زن بیوه به خاطر عاشق شدن

ماجرا ازین قرار بود که دختر بیچاره ام بعد از آن که از همسرش به خاطر اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی طلاق گرفت، خیلی ناراحت و افسرده شد و مدتی بعد برای فراموش کردن تلخ کامی هایش در یک شرکت به صورت قراردادی شروع به کار کرد اما در همان جا بود که با یک عشق خیابانی دفترچه زندگی اش برای همیشه بسته شد و به سفر آخرت رفت و…

 

مادری داغدار و سیاه پوش که آرام و قرار نداشت در بیان چگونگی ماجرای مرگ فرزندش به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری جهاد مشهد گفت: دخترم تنها 22 سال داشت که از دنیا رفت.

 

نمی دانم چطور این غم جانکاه را تحمل کنم. من و پدرش هم در اقدام او به خودکشی بی تقصیر نبودیم زیرا آن موقع که اولین بار خودکشی کرد در بیمارستان به ما توصیه کردند که حتماً دخترم را نزد روانشناس ببریم تا از جلسات مشاوره نیز بهره مند شویم، اما ما از روی ناآگاهی به روانپزشک مراجعه نکردیم تا مبادا کسی برچسب روانی بودن به دخترم بزند.

 

من و پدرش تمام احتیاجات مادی او را برآورده می کردیم ولی از نظر روحی و روانی متوجه حال و روز دخترم نبودیم. اشتباه بزرگ تر ما این بود که هنگام اقدام به خودکشی نافرجام او، موارد درمانی اش را پیگیری نکردیم.

 

فکر می کردیم اگر به این موضوع پیش پا افتاده اهمیت ندهیم وجیهه کم کم ماجرای دوستی با همکارش را فراموش می کند. دخترم پس از شکست در ازدواج اولش گوشه گیر و عصبی شده بود و به خاطر این که به گذشته نیندیشد و روحیه اش بهتر شود در شرکتی مشغول فعالیت شد. اما در آن جا با همکارش رابطه صمیمانه ای برقرار کرد و به شدت به او علاقه مند شد.

 

ماجرای دوستی وجیهه و همکار متأهلش خیلی زود بر سر زبان ها افتاد تا جایی که رئیس شرکت نیز ازرابطه غیراخلاقی آن ها آگاه شد او دخترم را اخراج و همکارش را به شهرستان منتقل کرد. اما وجیهه دست بردار نبود و همچنان برای همکارش پیامک های عاشقانه ارسال می کرد.

 

خودکشی زن بیوه

ولی همکارش پاسخی نمی داد و او دچار ناراحتی های روحی شدیدی شد و دست به خودکشی زد. پدرش که متوجه وضعیت وخیم او شده بود بلافاصله او را به بیمارستان رساند و ازمرگ حتمی نجات یافت.

 

وجیهه دختر حساس و زودرنجی بود و با هر تنش و اضطرابی خیلی زود روحیه خودش را تضعیف می کرد . ما باید با توجه به روحیه وجیهه، بعد از ترخیص از بیمارستان، سیم کارت تلفن همراهش را عوض می کردیم تا دیگر نتواند رابطه برقرار کند.

 

اما ناآگاهی ما از عواقب این کار باعث شد او بار دیگر به همکارش پیامکی ارسال کند که این دفعه با برخورد خیلی تندی از طرف همکارش مواجه شد.

 

در حالی که او انتظار شنیدن این حرف ها را نداشت بلافاصله بعد از ناامید شدن از برقراری رابطه اش در یک عمل احمقانه با خوردن قرص های سمی خودکشی کرد که متأسفانه بعد از اعزام به بیمارستان در کما فرو رفت و بعد از گذشت 3 روز در کمال ناباوری چشمانش را برای همیشه بست.

 

جدیدترین مطالب سایت