زورگیری از نوجوانان در پارک

مجموعه : اخبار حوادث
زورگیری از نوجوانان در پارک

آغاز تحقیقات پلیس آگاهی درباره جرایم شنیع دو پسرعمو

 

زورگیری از نوجوانان در پارک

 

تحقیقات پلیس آگاهی در خصوص اقدامات شنیع دو پسرعموی شرور که از نوجوانان در پارک اخاذی می کردند آغاز شد.

 

حوادث – به گزارش مهر، چندی قبل دو نوجوان 15ساله به نام های حمید و میعاد به همراه خانواده هایشان بامراجعه به کلانتری 127 نارمک در شکایت شان مدعی شدند دو پسر عمو به نام های محمد و محسن وسایل آنها را به زور سرقت کردند.

 

در ادامه حمید یکی از شاکیان به ماموران گفت: چندی قبل به همراه دوستم در پارک فدک نشسته بودیم که این دو پسر شرور به زور تمامی وسایل شخصی مان را سرقت کردند و چندی قبل در تماسی مدعی شدند برای دریافت اموال مان با آنها قرار بگذاریم. وقتی سر قرار حاضر شدیم آنها به بهانه پس دادن اموال ما را به منزل قدیمی پدری شان در تهرانپارس بردند و پس از آن چند بار دیگر نیز ما را مورد اخاذی قرار دادند.

 

میعاد نیز که به همراه خانواده اش در کلانتری حاضر شده بود به ماموران گفت: این دو پسر عمو این عمل را چند بار به همراه دوستان شان تکرار کردند.

 

در ادامه باتوجه به حساسیت موضوع واحدهای تخصصی کلانتری رسیدگی به پرونده را در دستور کار قرار دادند و با راهنمایی شاکیان و زیر نظر گرفتن محل های تردد این دو پسر عمو موفق شدند آنها را در پارک شناسایی کنند.

 

در حالی که ماموران برای دستگیری این دو متهم وارد عمل شده بودند محمد.ی، با دستور حمله به ماموران قصد متواری شدن را داشت که با برخورد قاطع پلیس زمین گیر شد.  همچنین دقایقی بعد نیز پسر عمومی این متهم شناسایی و دستگیر شد.

 

سرهنگ علی احمد نادری سرکلانتر چهارم پایتخت با اعلام این خبر به مهر گفت:  دو متهم دستگیر شده برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

جدیدترین مطالب سایت