سارق مسلح بانک قوامین زاهدان دستگیر شد + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
سارق مسلح بانک قوامین زاهدان دستگیر شد + عکس

دستگیری سارق مسلح بانک قوامین زاهدان دستگیر

 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عامل اصلی سرقت از بانک قوامین زاهدان به همراه اسکناس‌های مسروقه و سلاح کمری که در سرقت از آن استفاده کرده بود، دستگیر شد.

 

به گزارش رکنا؛ از زاهدان، به نقل از روابط عمومی پلیس سیستان و بلوچستان، سردار رحیمی امروز اظهار داشت: عامل اصلی سرقت از بانک قوامین زاهدان به همراه اسکناس‌های مسروقه و سلاح کمری که در سرقت از آن استفاده کرده بود، دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در پی وقوع سرقت مسلحانه مبلغ 7 میلیون تومان وجه نقد از بانک قوامین شعبه چهارراه رسولی زاهدان در تاریخ 24 مرداد ماه جاری و دستگیری یکی از سارقان مسلح، ساعاتی پس از وقوع جرم دستگیری متهم دیگر در دستور کار تیم‌های تخصصی پلیس قرار گرفت.

 

سردار رحیمی تصریح کرد: کارگاهان پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان زاهدان با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی، لحظاتی قبل از شناسایی محل اختفای سارق دیگر، وی را در یک عملیات هدفمند به همراه اسکناس‌های به سرقت رفته از بانک و سلاحی که در سرقت از آن استفاده شده بود، دستگیر کردند.

 

وی گفت: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در نقاط مختلف این استان اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان امنیت جامعه به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

 

جدیدترین مطالب سایت