شکنجه های دردناک۱۰ زن و دختر تا مرگ + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
شکنجه های دردناک۱۰ زن و دختر تا مرگ + عکس

شکنجه های دردناک 10 زن و دختر و در نهایت قتل انها توسط این هیولای روانی

 

قاتل سریالی امریکایی معروف به “بی تی کی” که یک روانی است پس از قتل 10 زن به 137 سال زندان محکوم شده است.

 

«دنیس رادر» نام اصلی قاتل مشهور به «بی‌تی کی» است. این نام مخفف دست و پا بستن، شکنجه و قتل است.

 

وی 10 زن و دختر را به فجیع‌ترین شکل ممکن طی 30 سال در تگزاس به قتل رسانده است که پس از وقفه‌ای کوتاه دوباره جنایت‌های خود را از سر گرفته است.دنیس در دادگاه گفت به یازدهمین قربانی خود نیز نزدیک شده و توانسته بود وارد حیاط خانه‌اش شود اما حضور یک رفتگر همه چیز را خراب کرده است.

 

قاتل سریالی امریکایی معروف به «بی‌تی‌کی» در اعتراف هایش گفت: که برای کشتن قربانی یازدهم خود نیز به او نزدیک شده اما به خاطر حضور ناگهانی یک رفتگر نتوانسته او را به قتل برساند.

 

به گزارش تالاب این قاتل روانی در دادگاه به 137 سال زندان محکوم شد.پلیس ایالت تگزاس، دنیس را در حالی که مقابل محل کار خود در خودرواش نشسته بود بازداشت کرد. تمام قتل‌ها در مدت 30 ساله صورت گرفت و هربار که پلیس قصد دستگیری این قاتل سریالی را داشت او به شکل مرموزی ناپدید می‌شد.

 

با وجود این قاتل با فرستادن نامه‌هایی به اداره پلیس در تماس بوده و نحوه قتل‌هایش را تشریح می‌کرد.

 

مدارک موجود نشان می‌دهد قاتل حتی یکی از قتل‌هایش را خود شخصاً به پلیس گزارش داده بود.

 

تمامی قتل‌ها با برنامه‌ریزی صورت گرفته بود و هر قربانی قبل از مرگ درد و رنج زیادی از شکنجه‌های این مرد هیولایی متحمل می‌شد.

 

وی حتی بیان کرده که قصد داشته قربانی یازدهم را پس از ربودن شکنجه کند و به آتش بکشد. وی اضافه می‌کند نیاز داشت دوباره توجه کارآگاهان و پلیس را به خود جلب کند و به همین خاطر قربانی یازدهم را نیز انتخاب کرده بود اما بدشانسی آورده و نتوانسته او را بکشد.

 

وی برای آنکه شناسایی نشود اغلب روی صورت خود ماسکی شبیه به چهره زنان قرار می‌داد. در میان قربانیان وی تنها یک مرد دیده می‌شود که یک باغبان بوده و دنیس از سر حسادت و علاقه خود به باغبانی او را کشته است.

 

این در حالی است که روانشناسان وی را فردی خودشیفته و مغرور می‌دانستند که همواره سعی داشته تا بی‌کفایتی مأموران پلیس را به چالش بکشد.

 

وی داستان جنایت‌های خود را به صورت دستنوشته تبدیل کرده است کتابی که می‌تواند میزان روانی بودن قاتل را نشان دهد. هدف از انتشار این کتاب آن است که به روانشناسان و جرم‌شناسان نشان دهد درون افکار یک قاتل سریالی چه می‌گذرد.

 

این قاتل بیان کرده که حتی دوران کودکی نیز از آزار حیوانات لذت می‌برده.یک جرم شناس امریکایی اعتقاد داشت که ظهور مجدد «بی‌تی کی» به این معناست که حس جلب توجه و قدرت طلبی بار دیگر پس از 25 سال در وی ظهور کرده است. او می‌خواسته یک بازی را آغاز کند که البته این بار متفاوت‌تر بوده و به میزان خطر احتمالی آن از قبل آگاهی داشته است.

منبع: رکنا

جدیدترین مطالب سایت