قتل زن بعد از رفتن به جشن عروسی

مجموعه : اخبار حوادث
قتل زن بعد از رفتن به جشن عروسی

قتل عروس بعد از جشن عروسی

مردی که متهم است همسرش را با واردکردن ضرباتی به سرش به قتل رسانده در دادگاه کیفری استان‌فارس محاکمه خواهد شد.

 

این متهم قرار بود هفته پیش در دادگاه از خودش دفاع کند.

 

 به گزارش تالاب ، کارآگاهان جنایی شیراز تحقیق پیرامون این پرونده را از وقتی آغاز کردند که از بیمارستانی به آنان خبر دادند، زن جوانی به نام مریم، جانش را از دست داده و به نظر می‌رسد مرگ وی، قتل باشد.

 

پس از آنکه جنازه مریم به پزشکی قانونی منتقل شد متخصصان متوجه شدند روی بدن این زن جراحاتی وجود دارد که نشان می‌دهد او ساعاتی قبل از مرگ مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

 

آنان همچنین اصابت ضربات جسم سخت به سر مقتول را علت مرگ وی اعلام کردند.

 

کارآگاهان با توجه به شواهد موجود احتمال دادند قتل مریم توسط فردی آشنا به وقوع پیوسته است.

 

در این بین، شوهر مقتول به نام فرزاد بیش از همه در مظان اتهام قرار داشت زیرا اطلاعات به‌دست‌آمده از اختلاف این زوج حکایت می‌کرد.

 

فرزاد بعد از دستگیری به کشتن همسرش اقرار کرد و گفت: «من و مریم از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتیم او بدون اجازه من هر کاری که دلش می‌خواست انجام می‌داد و هرچه که تذکر می‌دادم و از وی می‌خواستم رفتارش را اصلاح کند، باز هم همان کارها را تکرار می‌کرد. این رفتارهای مریم باعث شده بود مرتب با هم جروبحث داشته باشیم.»

 

متهم به قتل ادامه داد: «روز حادثه مریم بدون اینکه اجازه بگیرد به جشن عروسی یکی از اقوامش رفت این کار او مرا به شدت عصبانی کرد و وقتی وی به خانه بازگشت با هم مشاجره کردیم.

 

بعد از آن از مریم خواستم قرص‌های اعصابم را برایم بیاورد اما او توجهی نکرد و همین کار او خشمم را بیشتر کرد تا اینکه در نهایت کنترل خودم را از دست دادم و به او حمله کردم و کتکش زدم.

 

ابتدا با مشت به صورتش کوبیدم و بعد چوبی را که در گوشه‌ای از خانه افتاده بود، برداشتم و چند ضربه به سرش زدم و همسرم غرق درخون به زمین افتاد و بعد از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.»

 

فرزاد در ادامه اظهاراتش گفت: «من قصد نداشتم مریم را به قتل برسانم اما رفتارهای او مرا به ستوه آورده بود و هنگام ارتکاب قتل آنقدر عصبانی بودم که هیچ کنترلی بر اعمالم نداشتم و اکنون از کاری که کرده‌ام پشیمان هستم.»

 

متهم در ادامه تحقیقات صحنه جنایت را بازسازی کرد. از سویی، اولیای‌دم مقتول طی شکایتی مجازات فرزاد را خواستار شدند. در نهایت، پرونده با صدور کیفرخواست در اختیار قضات شعبه 5 دادگاه کیفری استان‌فارس قرار گرفت و متهم به دادگاه منتقل شد تا در برابر اتهام قتل عمدی از خودش دفاع کند ولی به دلیل غیبت وکیل مدافعش جلسه دادگاه به تعویق افتاد.

 

جدیدترین مطالب سایت