قتل مرموز دختری پس از مزاحمت‌ های تلفنی

مجموعه : اخبار حوادث
قتل مرموز دختری پس از مزاحمت‌ های تلفنی

قتل مرموز دختری پس از مزاحمت‌ های تلفنی

 

هنوز علت مرگ اين دختر نوجوان معلوم نيست اما احتمال دارد كه به‌دنبال اين مزاحمت‌هاي تلفني، به زندگي خود پايان داده باشد.

 

اين حادثه روز گذشته در يكي از محله‌هاي مشهد رخ داد. ماجرا از اين قرار بود كه صبح ديروز خانواده دختري 16ساله وقتي پيكر بي‌جان او را در اتاقش پيدا كردند، وحشتزده با پليس و اورژانس تماس گرفتند.

 
مرگ دختر نوجوان، مرموز به‌نظر مي‌رسيد و به همين دليل ماجرا به قاضي‌سيدجواد حسيني، كشيك قتل مشهد، گزارش و با حضور وي در محل حادثه، تحقيقات آغاز شد.

 

خانواده متوفي مي‌گفتند كه دخترشان از 2‌ماه قبل مزاحم تلفني داشته و همين مزاحمت‌ها باعث مرگش شده است.

 
مادر وي گفت: دخترم تازه نامزد كرده بود. قرار بود آنها با هم ازدواج كنند اما از 2‌ماه پيش، فردي پيامك‌هاي تهديدآميز براي دختر مي‌فرستاد.

 

روز گذشته نامزدش به خانه ما آمد. نمي‌دانم بين او و دخترم چه اتفاقي رخ داد كه به حالت قهر خانه را ترك كرد. طوري كه بعد از رفتنش حال دخترم بد شد و ما با نامزدش تماس گرفتيم و خواستيم برگردد و آشتي كنند.

 
پس از آن فكر مي‌كرديم همه‌‌چيز تمام شده اما شب دخترم در اتاقش خوابيد و صبح كه سراغش رفتم تا بيدارش كنم، متوجه شدم كه نفس نمي‌كشد و جانش را از دست داده است.

 

با اظهارات خانواده اين دختر، فرضيه اينكه دختر 16ساله به‌خاطر مزاحمت‌هاي تلفني و دردسري كه برايش درست شده بود به زندگي‌اش پايان داده است مد نظر قرار گرفت و با دستور قضايي، جسد به پزشكي قانوني منتقل شد تا آزمايش‌هاي تخصصي راز مرگ اين دختر نوجوان را فاش كند.

 

جدیدترین مطالب سایت